Hier tot nu toe gelopen in een trainingsbroek, shirt met lange mouwen en een trui. Gisteren een windjack gekocht en een broek. Alleen doe broek zit echt niet lekker dus ga ik terug brengen en voorlopig nog maar even lopen met mijn trainingsbroek. Als het heel koud word doe ik er denk ik een topje, een shirt en windjack aan. En voor mijn broek als het moet een extra broek ofzo. Ik ga vanavond weer lopen. Dus we ga het zien
Mamavanjuul ja dat zou ik ook niet riskeren. Hier geen last van woon tussen Utrecht en Amsterdam in dus ik heb hooguit wat koude temperatuur en regen.
Ik kan ook beter schaatsen gaan kopen 😉 Sommige basisscholen zijn zelfs dicht... Maar nog steeds heel veel last van slijm enzo, dus het wordt toch niks voorlopig 😢
Yeah ik ben ook begonnen met hardlopen. Nu 2x geweest. Heb echt conditie van 0,0 dus ik moet bij t begin beginnen. Ik ben nog op zoek naar iets wat me kan begeleiden bij t hardlopen zodat ik niet te hard van stapel ga. Weet iemand een leuke app??
Goed bezig! Ik moet ook helemaal van 0 beginnen en heb het beginnersschema van runnersworld: https://www.runnersweb.nl/Schema/Hardloopschema-beginners/Beginnersschema-1.htm Dat schema heb ik de app Runtastic Pro gezet. Ideaal.
Linn ja ging echt heel erg goed. Ben wat langzamer gaat lopen waardoor ik geen steken heb gehad in mijn borstkas. Maar heb het weer gedaan en zonder spierpijn. En toen ik de deur uitstapte begon het te regenen. Maar ipv naar binnen te gaan ben ik gewoon gaan lopen. Dus top heb weer zin in morgen
Dit zijn mijn andere lessen tot nu toe. Dus heb flink langzamer gaan lopen maar hield het nu wel beter vol.
Bedankt linn! Ik ga er eens naar kijken! Is er ook iemand die dat evy nog gebruikt? Lijkt me wel prettig als iemand tegen me zegt wanneer ik moet rennen en wanneer lopen...
Die app van Runtastic vertelt het ook als je de intervaltraining start die je hebt ingegegeven. Evy wordt ook wel gebruikt door dames hier. Heb ik in het verleden eens geprobeerd, maar vond haar schema best pittig. Het schema dat ik nu heb gaat volgens mij ietsje langzamer, zo wordt de kans op blessures iets kleiner.
Oké linn fijn!...ik ga vanavond weer dus ga t straks even installeren op tel. Is dat een betaalde app? Hoe bevalt evy Girly?
Engeltje tor nu toe bevalt evy mij heel goed. Maar ben ook pas bij les 3. Ik heb echt 10 tot 15 jaar niet aan sport gedaan en het is te doen. Ja het is zwaar maar dat is alle sport denk ik in het begon. Gewoon heel langzaam opbouwen. En als je de app download en je meld je aan kun je eerst ook een proefles volgen. Dat heb ik eerst gedaan met les 1 van de in 10 weken 5 km. Maar je hebt verschillende doelstellingen die je kunt lopen met evy
Anders kun je eventueel ook op de site van start to run kijken. Ook op het forum. Staat ook veel info
niet leuk! Ik ben ook nog steeds mega verkouden. En als ik dat niet zou zijn kon het nog niet, ze schaatsen hier op straat.