Beterschap dames! Ik heb vanmorgen weer gelopen. Les 2 van 10km easy (start to run). Ik loop met renate wennemars. De Nederlandse variant van evy
Ben jaloers op jullie meiden! Ik woon in het noorden en kan dus even niet hardlopen. Ik heb vrijdag 6 km gerend, zondag 5 km en vandaag 30dayshred gedaan voor de tv (je moet wat). Hopelijk kan ik vrijdag weer lopen, dan heb ik maar 1 training gemist.
Hier ook niet gelukt om vanmiddag te lopen. Mijn schoonmoeder heeft maandagavond een hartinfarct gehad en wilde vanmiddag op bezoek in het zkh. Morgenmiddag kijken of ik iets eerder naar huis kan voor een nieuwe poging.
Bedankt! Vanmiddag weer niet gelopen ambulance moeten bellen voor collega die onwel werd (uiteindelijk valt het waarschijnlijk allemaal mee) dus dat was al even flink spannend. Toen mijn jongste bij de bso moeten halen imdat hij ziek is. Werd weer niet hardlopen dus. Morgen nogmaals proberen
vanavond nog niet ga lopen, regent te hard en ik begin net wat minder te hoesten en wat meer last van me pols heb
Juffie, wat fijn dat de dag dan bijna voorbij is... P1982, even uitzieken klinkt verstandig. Hier regent het ook heel hard, het meeste ijs is inmiddels weggespoeld gelukkig. Mijn verkoudheid lijkt ook eindelijk op zijn retour, dus ga morgen of zaterdag weer lopen. Gewoon maar weer bij les 1 beginnen denk ik? Had net twee lessen gehad en heb er nu drie gemist.
ah fijn dat de weg weer begaanbaar is daar in het Noorden! ik zou gewoon lekker verder gaan waar je gebleven was, en niet opnieuw beginnen...is denk ik echt niet nodig...!
Na drie dagen ziek op de bank toch gaan lopen vandaag en voel me gelijk veel beter. Gewoon gaan lopen dus Trouwens ik heb net 5 km in 36 min gelopen met mijn nieuwe verslaving: Zombies run. Een soort ren spel, echt zo leuk. Mijn tip van het jaar.Gratis en op je eigen niveau https://zombiesrungame.com/
Tam blij dat je je weer beter voelt en goed zeg. Ga ik onthouden. Dank je voor de tip. Hier gisteren niet gelopen. Ml ws om 21.45 thuis en dan ga ik niet graag de deur meer uit. Vanavond sollicitatiegesprek dus kan ook niet. Dan maar het weekend. Soms is het even niet anders
O wat geweldig dit... Ik ga hem gelijk doen maandag.. Ik loop wel iets anders dan jullie...ik doe dus ook snelwandelen erbij...Ik snelwandel ongeveer 8 km per uur en dan hardlopen 11 km per uur...dat wissel ik af...2 minuten wandelen..2 minuten hardlopen... zeg maar een soort interval
Tamy, bedankt voor de tip! Klinkt erg leuk Girly hoe is het gegaan gisteren? Wat voor baan gaat het om? Spannend altijd, zo'n sollicitatie. Bosi, dat klinkt ook wel leuk. Maar denk dat mijn lijf het rustig wandelen tussendoor voorlopig nog wel nodig heeft hoor haha P1982, hoe gaat het met jou? Al een beetje beter met hoesten enzo? Alweer gelopen? Juffie, hoe is het met je schoonmoeder? En je collega? Raar weekje zo lijkt me... Mijn verkoudheid is nog steeds niet over, heb gewoon kiespijn zo vol zit alles. Maar kan wel weer gewoon door mijn neus ademen, dus ga er vanavond weer voor! Zin in!
Ging goed. Lief dat je het vraagt. Wordt maandag gebeld om een afspraak te maken om 2 uurtjes mee te draaien. Ik ga vanavond ook weer lopen.