p1982 Hoe gaat het bij jou? Ik heb vanavond voor het eerst op mijn nieuwe schoentjes gelopen. Fijn zeg! Helemaal blij
Nog steeds niet lekker wrg hoesten nog Moet Veel extra werken en savonds op hoop vanavond te kunnen Morgen al 3 weken niet gelopen
Bedankt voor het welkom. vandaag is de kop eraf, les 1 van Evy volbracht. Toch wel trots op mezelf haha.
nee wil niet opgegeven maar normaal werk ik 23 uur en momenteel is het rond 45 uur ben gewoon op savonds en dan ook huishouden nog morgen verjaardag van de jongste dus ook de nodige voorwerk al gedaan zo met oudste naar kno , gehoortest hopelijk vanavond lopen en dan zondag weer
Jongste erg ziek sinds 1630. Morgen kijken of we verjaardag door laten gaan zo zielig. Gaat zware nacht worden
Ahhhh van harte beterschap!!! Hier wel weer een stuk gelopen! 8,5 km!! Aan een stuk met wat trappen onderweg en een paar keer een halfpipe opgeklommen!! (Trainen voor mudmasters)
Goed bezig! Ik heb gisteren serieus zitten balen dat ik niet "mocht" lopen omdat ik donderdag al was geweest. Heb de verslaving te pakken En nu komt het met bakken uit de lucht. Hoop dat het zo nog droog wordt....
Wauw knap tweedeopkomst!! Hier gaat het oké. .. Vind het echt super om te doen, maar heb regelmatig last van mijn schenen.. Hier dus even rustig aan doen
Goed bezig iedereen! Ik ben ook al een week niet zo fit. Nu weer snipverkouden. Van de week wel 1 keer klein rondje gelopen. Dit weekend ook weer als ik me iets fitter voel. Leentje: ik had/ heb ook wat last van mijn scheenbeen dus ook beetje rustiger aan doen inderdaad.
Even een vraag aan de dames die aan hardlopen doen. Ik heb het ooit geprobeerd en ik genoot er echt heel erg van! Maar, ik kan het niet.. althans mijn lichaam niet. Mijn enkels doen zo pijn op een gegeven moment dat ik er niet meer op kan staan. Wandelen gaat prima, maar dat ''joggen'' lukt gewoon niet. Iemand tips of adviezen of weet iemand waar het aan kan liggen? Ik liep toen via Evy, maar het was letterlijk dramatisch.
Heb je goede schoenen aan laten meten? Als je sterk over- of onderproneert is dat enorm belastend voor je enkels. Goede ondersteuning en demping is dan extra belangrijk.
Dat had ik ook... Ik ben toen eerst gaan snelwandelen afgewisseld met een minuut hardlopen. Dan had ik een schema van 5 minuten warming up snelwandelen Dan 1 minuut hardlopen...3 minuten snelwandelen...en dat in het begin tot 30 minuten vol zijn. Nu doe ik 1.30 minuut wandelen en 1 minuut hardlopen. voor 1 uur. Ik kan ook echt langer achter elkaar hardlopen maar het voelt niet goed en past niet bij mij. ...uiteindelijk verbrand ik meer met interval trainen en bouw ik spier op. Duurloop is dus niks voor mij. Maar interval wel. Ik doe tussendoor ook nog wel oefeningen. Opdrukken, buikspieren et cetera... Ik heb trouwens hele goede schoenen dus bij mij lag dat daar niet aan.
Goed bezig allemaal zeg! En dat het een verslaving is, dat herken ik wel. Ik had de tweede week 2 km achter elkaar gerend, en dat ging niet goed met mijn knie, daarna ruim een week pijn, 's nachts werd ik er echt wakker van. Pas na een dag of 9 was het helemaal over. Toen weer gaan rennen, netjes de opbouw gevolgd, 2 minuten wandelen, 3 minuten hardlopen, maar na 3 keer hardlopen ging het weer pijn doen, dus maar rustig naar huis gelopen. Maar donderdagavond ging het perfect. 3 x 3 minuten hardlopen en 2 x 4 minuten afgewisseld met 2 minuten wandelen. Dus ik denk dat ik 'eroverheen' ben! Kan nu al niet wachten tot maandag, dan mag ik weer
helaas nog niet aan het hardlopen jongste is erg ziek, verschijnselen van kinkhoest. Moet meer drinken anders ook opnamen maar snachts hoest ze aan 1 stuk door en wij slapen dan bijna niet
Wauw dames wat knap! Ik hoop ook straks resultaten te zien maar goed ben vorige week begonnen met 2 keer vanavond de 3e keer. Ik ren met evy alleen moet ik het blijkbaar betalen en heb weer fee flauw idee hoe ik dat met mijn Samsung doe 😂