Ik ben ook astmatisch en net wat hierboven ook gezegd werd moet ik ook medicijnen nemen voor ik ga lopen. Op oudjaarsdag en nieuwsjaarsdag ga ik sowieso nooit lopen omdat ik dat gewoon niet trek door de rook. Verder merk ik al wel verandering ben nu 2 weken aan het lopen maar het gaat nu al zoveel beter. Succes allen voor 2016
Dank je wel en jij ook heel veel succes. Ik wilde eigenlijk morgen weer gaan lopen maar ik loop op dit moment nog als een oud vrouwtje die met een rollator loopt. Behoorlijke spierpijn van gisteren dus ik denk niet dat het morgen wat gaat worden. Ik hoop dan dat het zaterdag wel gaat lukken.
Een heel gelukkig en sportief nieuwjaar allemaal! Ben hier ziek begonnen Heb dat op een of andere manier altijd. Als ik ergens aan begin, word ik binnen heel korte tijd ziek. Herkenbaar? Vandaag lopen zal hem in ieder geval niet worden. Misschien morgen of zondag. Bah, baal er best van.
Linn bah wat vervelend zeg dat je ziek geworden bent. Hier herken ik het wel van vroeger. Was nooit ziek behalve in de vakanties. Balen dat je nu niet kunt lopen zeg. Wel goed uitzieken hoor voor je weer begint. Beterschap
Dank je wel! Heb het in vakanties ook vaak inderdaad. En laat ik nu net een weekje vakantie hebben na een enorm chaotische tijd
Dames.... de eerste rondjes al gelopen dat jaar? Hier dus niet, heb inmiddels al twee dozen tissues verbruikt Heb wel nog een vraagje. Doen jullie naast het lopen ook spier-verstevigende oefeningen?
Linn wat vervelend zeg is het alleen verkouden? Hier wil ik vanmiddag gaan lopen. Als ik de tijd heb en anders vanavond maar. Ik doe verder er nog niets bij maat wie weet in de toekomst. Jij?
Hier net weer gelopen in de duinen...regende beetje maar omdat het nog steeds vrij warm buiten is (als je hardloopt) was het prima te doen...! Hier geen spierverstevigende oefeningen, ik denk dat die duinen genoeg zijn Iedereen al zichzelf opgegeven voor de cpc loop in maart ? Goede stok achter de deur :#
Den Haag is een beetje uit de richting (woon in Drenthe) Duinen, lijkt me heerlijk! En nee, dan heb je spierkracht genoeg nodig tijdens het lopen inderdaad... Ik wil m'n buikspieren gaan trainen naast het lopen. Heb zo'n mooi bankje waar je verschillende oefeningen op kan doen. Die maar eens afstoffen
Ben gisteren weer begonnen met hardlopen. Liep ruim een jaar geleden 5 km aan 1 stuk maar was de motivatie kwijt. Gisteren sinds maanden weer eens gelopen en ging eigenlijk wel lekker. 6 km gelopen aan 1 stuk in 43 minuten. Heel laag tempo dus maar wel alles aan 1 stuk. Nu wel spierpijn. Ik hoop dat ik de motivatie nu kan vasthouden. Werk fulltime en in combinatie met mijn huishouden, gezin vind ik het nog wel eens lastig om tijd te vinden (maken) Hopelijk helpt dit topic mij!
hier vanavond lopen, maar last van me keel en hand (in september pols operatie gehad ) ze verwachten ook hier in het oosten winterse neerslag dus even afwachten
Een gelukkig en gezond 2016 voor iedereen! Hier het eerste rondje weer gehad voor 2016! Trots op mezelf Hihi! Vanmorgen heb ik me ingeschreven voor een loop van 5km in de stad, due en mooie stok achter de deur. Het is hier wat nevelig, maar waait wel hard..:
Hardlopen met Evy, wel de betaalde variant. Je kan je eigen muziek er mee afspelen. Sinds vandaag spotify aangedaan. Lekkere muziek afgestemd op je tempo.
Helaas gaat het voor mij vandaag niet lukken snik snik. Vanmiddag plotseling schoonouders op de stoep en vanavond hebben we een verjaardag. Baal ervan. Nu morgen zeker weten. Hebben niets bijzonders staan dan.