Ik loop ook met runkeeper en dan skyradio running hitst als muziek. Ben begonnen met evy als mp3 op mijn telefoon maar die lessen kan ik ondertussen wel dromen Nu kijk ik zelf wel een beetje waar ik loop en wandel.. Mijn planning is morgenochtend weer. Heb nu alleen mega spierpijn dus ben benieuwd hoe het gaat.
net weer gelopen 3,11 kilometer in 22 min en 58 sec had hem ingesteld op 2 min hardlopen en 1 min gewoon lopen maar had 1,5 min hardlopen en 1 min lopen gepakt volgende x maar op 2 min hardlopen en 1 min gewoon en dan rondje wat groter maken
Goed zo! Ik vind het altijd zo knap 's avonds lopen. Ik loop altijd 's ochtends of 's middags. Krijg 's avonds altijd last van mijn avondeten en ben niet zo'n held in het donker
hier zit er 1,5 uur tussen het avond eten op dit moment alleen maar nog savonds gelopen, overdag nog geen tijd. begin februari jongste ook naar school en dan zou ik ook op vrijdagmorgen kunnen lopen we zien het wel nu lopen we samen op avond, eerst ene dan andere dus geen oppas nodig voor de meiden
Goed bezig dames! Ik loop ook 's avonds, werk overdag en die ene dag dat ik vrij ben is m'n zoontje er ook natuurlijk Vind het ook wel lekker, zeker om te beginnen. Voel ik me niet zo bezwaard
Goed bezig allemaal! Volgen jullie ook een speciaal dieet oid? Zelf eet ik bijvoorbeeld wit brood op de dagen dat ik ga lopen, anders krijg ik buikkrampen (heb een zeer goede stoelgang) en slik extra magnesium en vitamine c.Ik heb vandaag een loopschema gemaakt en loop elke vrijdag, zondag en dinsdag. Dat is redelijk in te passen in de drukte. Heb gisteren 6 km gelopen in 41 minuten, vandaag wel wat spierpijn. En morgen weer lopen, hopelijk niet teveel sneeuw Fijne avond!
nee heb geen speciaal dieet. eet gewoon normaal merk wel dat broeken wat losser gaan zitten ondanks de feestdagen hier wisselt het echt met de dagen, ligt maar net aan hoe het uitkomt
Hoi, Mag ik hier ook mee schrijven? Ik ben net begonnen en nog een beetje zoekende naar Hoe ik het ga doen. Ik had eerst de evy app maar geen PayPal of creditcard dus kan maar 1 les proberen... Nu dus aan het zoeken naar iets anders. Nu net twee keer gaan hardlopen en het valt me nog niet tegen. Ik ben aan het trainen voor de strong sisterrun in september... Ik heb dus nog even.
Welkom Leentje86, wat leuk dat je ook bent begonnen met hardlopen. En volgens mij gaat het helemaal goed komen om klaar te zijn in september. Maar ik vroeg me af, welke app heb je van evy en welke provider? Ik kan namelijk via mijn google play account betalen zodat ik het via mijn telefoonrekening krijg. Gewoon nieuwsgierig Maar fijn zeg dat het je niet tegenvalt. Das al een goed teken.
Ik heb een oud topic over hardlopen doorgelezen hier op ZP( een met heel veel pagina's) en daar stond een link naar alle lessen van Evy, dus zonder betaal. Als je die opzoekt kun je je zo gebruiken.
Ik twijfel of ik weer ga beginnen. Ik heb nog alle lessen van Start to run (van renate wennemars). Evy vond ik vreselijk. Ik heb ooit meegedaan aan de start to run clinics. Erg fijn was dat om een stok achter de deur te hebben. Helaas hebben ze dat nu niet meer in mijn omgeving. Moet dus zelf weer de motivatie krijgen.
Ondanks regen en spierpijn toch een rondje gelopen. Ging moeizaam maar toch weer gehad. Ik wandel trouwens niet tussendoor.
juffue netjes hoor, en niet er tussen wandelen kan me nog niet voorstellen dat ik 5 km aan 1 gesloten onder de 30 min kan lopen
Ik heb gisteren ook weer heerlijk gelopen. 5.19 kilometer in 34 min en 7 sec. Voor de eerste keer zonder te stoppen. De volgende keer ga ik proberen om sneller te lopen dus onder de 30 min.