Zelf heb ik daar geen last van aangezien ik maar 6 uur in de week vrijwillergerswerk doe, en ze daar niet moeilijk erover doen. Mijn vriend moet wel af en toe vrij nemen als hij mee moet, maar dat lukt gelukkig ook. Hij hoeft natuurlijk niet elk bezoek mee dat scheel enorm.
Haaij meiden, hoe is het hier??? hier nu nog een week tot NOD/ 1e ronde IUI gelukkig een druk weekje dus dat is zo voorbij, ik ben een thuis blijf mama dus voor mij maken de bezoeken niets uit, maar bij manlief doen ze inderdaad nog wel eens moeilijk helaas.
@Maybe3 met mij is het wel goed en met jou? voel jij al wat? ik heb af en toe wat steken in mijn onderbuik maar verder nergens last van. mijn NOD is zaterdag. ik werk zelf in de zorg in de avond diensten dus ik heb er ook nooit last van en mijn vriend,kan wel makkelijk vrij krijgen,doet zijn baas gelukkig niet moeilijk over.
@meissie: hier al een paar dagen ongi krampen... maar geloof nooit dat wij de geluksvogels zijn die in de laatste ronde voor IUI zwanger mogen raken... mijn nod is 12 mei.. ga er vanuit dat we dan dus met onze eerste IUI ronde gaan beginnen. Ik duim voor je meid!!!
@maybe3 Ik denk zelf ook dat het mijn eerste ronde niet is gelukt hoor. bij mijn andere 2 zwangerschappen voelde ik me wel heel anders. maar we zullen wel zien 11 mei en anders door naar ronde 2.
@tinkerbell26 Ik voel wel wat dingetjes, maar het lijkt ook minder te worden. Daarnaast zag ik gisteren alweer het eerste bruine 'slijmpje' wat bij mij meestal de NOD aankondigd :S Ook heb ik natuurlijk niet kunnen wachten met testen, en die is helemaal wit. Ik ben bang dus dat het deze keer niet raak is. En dat met 2 grote en 2 iets kleinere eitjes en 4 miljoen zaadcellen... Komende maand kan ik niet starten met IUI 2 want moet een paar keer op reis (prive en werk). Wordt dan erg onhandig met plannen. Zucht...
Heey meiden, @Maybe, spannend meis. Ik ga duimen.. @Meissie, je weet het maar nooit, ook voor jou ga ik duimen. @ kannietslapen, meis, je weet het nooit, maar probeer positief te blijven. Jammer dat volgende ronde niet kan, maar de ronde erna kan je et werr mee beginnen . En hier jaa, net bij de gyn geweest ik heb 2 eitjes, 17mm. Vannacht de pregnyl laten zetten, en woensdag de inseminatie. T wordt hiet wel spanennd
@angelaa1988 heeeeeel veel succes! Ik had zowaar vanochtend een heel licht roze streepje!!!!!!!! Alleen is mijn afscheiding ook licht gekleurd... Wie heeft ervaring? Normaal zou ok nu binnen 2 dagen ongesteld worden...
@kannietslapen: heb je een foto van de test?? En welke test was het? Spannend hoor.. @angelaa: heel veel succes meid..!!
@tinkerbell. Mijn test ziet er precies zo uit! Maar ik heb wel al echte aanzet slijm tot ongesteldheid :S
Kannietslapen, ik zie een streepje? Kan oud bloed zijn! Hoe is t nu met je? Heb je nog eens getest of zh gebeld?