@angela: hoop dat de iui goed is gegaan meid..!!! Hier vanmorgen negatief getest helaas. Ach.. t is nog vroeg.. maar verwacht er eigelijk niks van
@maybe, ik heb hem vanmiddag om 4uur, maar lief dat je aan me denkt . Ik lig nog even in m'n bed, m'n plek waar de pregnyl prik is gezet doet ook zeer, zit een rode vlek omheen en is beetje warm. Hoop dat t snel 4uur is. Ben zenuwachtig en bang dat me eitje al gesprongen zal zijn. @tinkerbel, sorry Meis, ik zie niks, maar ik kan ook niet inzoomen, dus kan t niet echt goed zien. Zie jij wel wat? Want in je hand zie je t beter dan op de foto. Ik wist overigens niet dat je de test ook in negatief kan maken, zodat je hem ook kan zien
@tinkerbell: ik vind dat de kv van tegenwoordig zowat altijd wel een licht streepje geven helaas hoop dat hij donkerder word meid..!! @angelaa: ohh wat balen dat je tot zo laat moet wachten!!! ja zit nu 4 dagen voor m,n nod... dus het kan nog wel
Vandaag de dag dat in ong. Wordt.. Ben het nog niet geworden.. De zenuwen slaan toe dat ik het morgen of overmorgen wordt, dan gaat me iui deZe maand helaas niet door door het stomme Pinksteren grrr... Zit op me telefoon dus de namen kan ik niet zien.. Dus het spuiten was lastig ?? Ik ben er ook echt bang voor ik zal deze week wel prik les krijgen hahah.. Spannend allemaal
Ik heb nog niet getest.zaterdag is mijn nod.maar zelf denk ik dat ik negatief test omdat ik me toch anders voel dan mij 2 andere zwangerschappen.
@daanie: ohh spanned meid!!! bijna beginnen dus met jullie eerste IUI ronde.. veel succes met prikles meid!! @meissie: ohh jij dus ook nog in spanning!! duim voor je hoe is het met Tinkerbell & kannietslapen???
Heeyy meiden, Hier ben k weer haha. Vandaag de Iui gehad, moest er om 4uur zijn, werd pas half 5 geholpen. Nou en gewas zo gepiept. 5 min ofzo, nog een kwartier blijven liggen. Ze vond m'n baarmoederslijm erg goed, zat ergg in mm vruchtbare periode haha. De eitjes waren precies goed en zijn zaad ook. Dus nu 2 weken wachten. Pfff gaat heeel lang duren haha. Hoe is het hier?
@Tinkerbell26 gefeliciteerd meid. @Angela1988 ik zal voor je duimen. ik zelf heb vandaag negatief getest.zaterdag is mijn nod.ik heb er nu ook geen vertrouwen meer in. zal helaas wel poging 2 worden.
@tinkerbell: super meid..!!!! Hoe hoog was je waarde? Wat gek dan dat die kv testeb niets lieten zien..!! Lekker genieten meid gefeliciteerd
De waarde weet ik nog niet want heb de gyn zelf nog niet gesproken de secretaresse had haar versproken mocht eigenlijk niets zeggen maar hier is het vandaag een feestdag dus kan vandaag niet bellen morgen bel ik weer naar de gyn
Dames heb net telefoon gehad van de gyn de hcg waarden waren veel te laag dus nu ook weer geen goede zwangerschap wat ik al dacht
He bah wat klote..!! En wat erg dab dat die assisitente je blij heeft gemaakt net een dooie mus dikke knuff
Hier morgen 12dpo.. maar denk niet dat t raak is helaas.. maar gelukkig gaan we wel net IUI beginnen nu dus weer een stapje verder
huh tinkerbell? meeen je niet! idd wordt je blij gemaakt met een dode mus. lekker weer! knuff meis! @maybe, kop op meis, idd nu aan de iui! komt goed. Knuffel. nou had ik even een vraagje he, voor de meiden die al iui gehad hebben, wanneer kan er een innesteling zijn? (nou ja gewoon eigenlijk aan alle meiden haha) want t is t zelfde als een normale ronde/cyclus, maar vroeg me dat af.
Hoi meiden.. Nou uiteraard op de 9e ong. Geworden. Dus valt de echo in Pinksteren. Gelukkig laat het ziekenhuis me wel beginnen met clomid en de 17 moet ik dan heen voor een echo en als alles goed is dan gaan spuiten met pregnyl 5000 eenheden. Net even het doosje opgemaakt wat in de koelkast lag.. Maar nu Zie ik maar 2 ampullen en geen naald? Hebben meer van jullie dat gehad.. En wat moet ik nu doen moet as na e echo prikken dis heb geen haast moet ok het dan melden of even bellen?? Zo nieuw allemaal.. Xx