Beginnen met iui

Discussion in 'MMM clubs' started by Daanie, Apr 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@angela: meestal vind de innesteling een week na je eisprong ongeveer plaats..

@daanie: ik zou toch even bellen meid..!!

Hier tempmweer verder omlaag dus vandaag of morgen zal m,n ongi wel binnen komen stormen... Op naar IUI 1... Ga alleen wel echo's vragen omdat de clomid een dosis omhoog gaat en ik dan dus geen idee heb wanneer m,n eisprong ga zijn.. En aangezien wij dus geen pregnyl gebruiken ben ik nog steeds oh zo bang om hem te gaan missen..

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @maybe, okee,, t blijft dus voorlopig nog spannend. dat wordt een lange 1,5 week.

aahh meis, tijdens de eisprong heeft dan de temp een dip? en daarna gaat hij weer omhoog?
    maar wel spannend de 1e iui, ik zou idd wel de echos vragen jaa.
    maar meis, ook voor jou komt een kleintje, en ik hoop snel. knuff

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@angela: thanx meid..!! Lief van je..!!! Ik duim dat je iver 11 dagen een mooie test in handen hebt meid

Ongi is doorgebroken dus morgen gelijkbde FA bellen... word wel spannend nu hahaha...

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @maybe, geen dank ;). Het komt goed. Spannend Meis, en morgen hoor je dan meer? Ik gaa voor je duimen.
    Dank je Meis, ik hoop t ook, ik weet t alleen nog niet haha, Maarja k zit ook nog maar 4 dagen na de Iui.

@daanie, ik zou ook even bellen voor de zekerheid, of is dat inmiddels al gebeurt?

@hier, beetje last van m'n maag vandaag, k moest wel al wat meer plassen, maar vandaag, ik weet niet wat t is.
    Sorry voor de details, maar normaal ga ik 1x of soms niet eens op een dag naar de wc voor de grote boodschap, maar vandaag al 2x, maar ging niet van harte. Dus ik weet niet wat t is. Ook heb ik meer slijm, vanmorgen zelfs een sliertje. Ik weet niet echt waar k nu sta, qua fases haha. Ja behalve dat k weet dat k op dag 19 zit :p

Hoe is t met de andere meiden?

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@angela: spannend meid...!!!

Hier net afspraak gemaakt voor eerste follikel meting... Volgende week dinsdag dus voor de echo..!!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @maybe, zeker en dat wordt nog wel erger haha.
    okee snel, gelukkig maar, voor jou ook spannend, mijn duimen warmen zichh vast voor je op meis ;)

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ben echt blij dat ik follikel metingen krijg.. Nu heb ik niet die angst dat ikm,n ei ga missen...

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    groot gelijk heb je meis, dat je t aangegeven heb.
    ik heb ze ook gehad, was ook wel interessant om te zien, hoe ze groeien en hoe het daar binnen er uit ziet. spannenndd :D
    en idd wat je zegt, je zorg over het missen wordt afgenomen hierdoor.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja ze kwam er zelf gelukkig ook al mee.. Heb t al eerder gehad en is inderdaad een leuk gezicht om ze te zien groeien.. Nu hopen dat hij niet te lang op zich laat wachten.. Ik word gek van die lange cyclussen grrrr

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    ohh gelukkig, dat scheelt ook, dat ze het zelf al aangeven.
    maar volgens mij doen ze dat standaard, althans dat lijkt me bij de behandelingen.

jaa zeker leuk om te zien, mn vriend zat ook helemaal in die tv haha, zo nieuwschierig was die haha.

nee dat hoop ik ook niet meis, doe jij de iui in eigen cyclus of gestimuleerd?

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@angelaa: slik alleen clomid.. Krijg ook geen pregnyl verder. En zeer waarschijnlijk krijg ik volgende ronde geen metingen meer en is dat nu iets eenmaligs. Baal daar wel van want word er mega onzeker van zonder echo's

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier kan manlief bijna nooit mee... Dus zodra ik mooie eitjes zie ga ik om een foto vragen dan kan hij ze ook niet :D

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    okee, op die fiets.
    jaa dat snap ik dat je daar van baalt, hier krijg je ze standaart. raar wel eigenlijk dat je ze niet meer zou krijgen. dat snap ik dat je daar onzeker van word. ze weten dan wel waar ze aan beginnen en hoe etc, maar dan nog..

ohjaa kan dat een foto mee nemen?
    hier wonen wij achter t ziekenhuis, 5min ofzo.
    en vriendlief werkt naast ziekenhuis, 2min haha.
    dus dat is wel handig.

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Dat us zeker handig.. Manlief is chauffeur.. Dus is gewoon niette plannen helaas. en ja ze kunnen er een foto van maken net als een echo foto tijdens de zwangerschap. En ik houd een soort dagboek bij over de behandelingen dus lijkt me leuk er ook een foto van m,n ei(tjes) bij te kunnen doen..

En ja inderdaad vervelend dat ze hier geen standaart echo's maken.. Maar ga het gewoon vragen, nee heb je ja kun je krijgen;)

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    zo is t meis, gewoon vragen.
    je weet het maar nooit.

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier vandaag weer met de climid begonnen..!! Nu op naar de eerste insemunatie en hopelijk kortere cyclus..!!!

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Zoo spannend meid. Hoop dat de inseminatie snel is.

Ik heb vanmorgen flinke krampen/steken gehad..
    Echt vreemd en ik ben op me werk dus geen pretje.
    Als ik mn buik in of uit doe dan deed dat met een steek gewoon zeer.
    Dat heeft 5min denk ik geduurt. Maar wel raar

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Oehh spannend...!!! M,n duimen draaien overuren voor je

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker