Hi Dames, 14 dagen geleden heb ik mijn laatste pil duphaston genomen, er was een PCOS beeld te zien op de echo maar bloedtesten zijn nog niet gedaan want dit gebeurd op cyclusdag 3 , vervolgens tot vandaag geen onttrekkingsbloeding of iets gehad, wel vreemde buikpijn die lijkt op een menstruatiepijn, maar het zet niet door! Zwangerschapstest is negatief . Vorige week de Gyn gebeld en die zei ; wacht nog even 2 weken wie weet heb je wel een eisprong gehad, maar volgens mijn temperatuurskaart is dit niet zo, altijd een gemiddelde temp van 36.6 en vorige week 2 dagen 36.2, nu weer 36,6. Nu zit ik erg te twijfelen of ik moet staan op een afspraak bij de Gyn, want ik heb het gevoel dat er iets niet goed zit! Ook is het toch vreemd dat er helemaal geen bloeding komt na duphaston, moet dit niet gecontroleerd worden? Liefs Wivine
Ik heb eenmaal niet gereageerd op de duphaston. Is helaas dus mogelijk. Ik mocht ook pas twee weken na duphastonstop weer een nieuwe kuur starten.
Ja daar heb ik ook aan gedacht, inmiddels dus 2 weken na de kuur... En de Gyn is dus zo afwachtend dat het bijna als 'zeuren' voelt voor een controle..