Boefje 6 maanden zwaar verkouden...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roxyroxx, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Mijn mannetje is zwaar verkouden maar heeft het ook superwarm met dit weer. Hij heeft last van hoesten, niezen en een echte snotneus... Normaal zou ik hem warm aankleden enzo, maar met dit weer ligt hij in zijn luier. Hij heeft het ook echt snel warm, qua plakken enzo... Heb al een ui aan zijn bed hangen, maar heeft iemand nog meer tips?! Vooral dan icm dit weer....

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Neusspray. Hielp hier erggoed.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje hoest erg veel. Met pieken en dalen! Hier helpt het om voor de voeding zoutoplossing in de neus te druppelen en na de fles een paar slokjes water. Op deze manier probeer ik het slijm te verminderen. Verder heb ik het bedje schuin gezet, dat is voor de hoestbuien prettiger. Zorg dat hij een shirtje of rompertje aan heeft als hij nat is van het zweet/water. Tocht op een nat lijfje werkt ook niet heel erg bevorderend.

Sterkte!

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik zou ook zorgen dat de lucht in zijn kamer niet te droog is dat is ook niet lekker als je verkouden bent..

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Bedankt. Heb Rinikids gehaald en zal hem dan toch maar een rompertje aandoen. Dacht dat hij het dan te warm zou krijgen, maar niet dus.

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Wat hier echt heel goed hielp is een gesnipperd uitje onder zijn bedje. Je hele huis ruikt er wel naar, maar het werkt wel!

Verder hier de zoutwateroplossing van zwitsal, werkte ook goed.

Share This Page