Hallo Dames, Ik heb al eerder een keer een topic geopend voor het dragen in een draagdoek. Uiteindelijk toch maar voor een rekbare draagdoek gegaan. Mijn partner vond het zachter voor onze jongste. Het dragen bevalt echt super: het is echt reuze gezellig en heel licht. Alleen ik ben stiekem al op zoek naar een geweven doek. Haha ik kon het toch niet loslaten nu stuitte ik op internet op de Little Frog geweven draagdoeken. Deze zijn goed te betalen en ik vind ook dat ze leuke kleuren hebben. Zijn er toevallig dames die een draagdoek hebben van Little Frog? En hoe bevalt deze doek? Misschien dames die een foto willen delen van hun kindje in deze doek? Ik moet eerst wat info inslaan wil ik mijn partner over de streep kunnen trekken voor een 2e doek Dragen is in ieder geval echt super verslavend Alvast bedankt
Heb 'm gehad, was een superdoek, (inmiddels verkocht en een duurdere terug gekocht die ik nog mooier vond ). Schijnt wel wat verschil in zachtheid te zitten tussen de verschillende kleuren. Ik had de amethyst en die is lekker zacht zo direct uit de doos. Maar anders misschien ook even op draagdoekenmarkt kijken nog, op facebook? Hier een foto trouwens
Ja ik vond de amethyst ook erg mooi daar ging vooral mijn voorkeur naar uit wat een super cute foto van je kleintje Rozemarijke
Grappig Ik kwam van de zomer een andere ZP-er tegen in Julianatoren en wij dachten van elkaar direct: Zou het...? Maar ben wel benieuwd hoe je ons dan had voorgesteld