Onze dochter begint langzaamaan te lopen. ze loopt (als ze zin heeft) aan twee handen van ons, aan de rand van de tafel etc. Soms loopt ze aan een handje. Ze loopt met haarrechtervoetje naar binnen toe. thuis loopt ze op blote voetjes, buiten heeft ze gympjes van de Hema aan. Moeten wij al iets met haar scheve voetje? (stevige schoenen kopen, fysio?)
Je kunt eens langs een winkel gaan waar ze van die speciale babyschoenen adviseren op basis van de lengte en breedte maten en stand van de voeten. Vaak loopt er in zo 'n winkelen en podotherapeut die dus alles weet van voetjes. Zij kunnen je adviseren wat voor schoenen te kopen om te stimuleren dat voetje recht te krijgen met lopen. De Fysio heeft mij doorverwezen naar zo m winkel dus ik weet niet of je iets aan een Fysio kan hebben. Succes!
Mijn meisje loopt nu ook langs de tafel enzo en vaak op dr schoenen. Ze is zo trots op haar schoenen dat ze ze heel de tijd aan wil Al heb ik wel vaak gehoord dat je ze het beste kunt laten lopen op blote voetjes als ze net beginnen met lopen.
Ik zou even afwachten. Mijn dochter deed dat in het begin ook, en nu ze echt goed loopt doet ze het ineens wel goed. Maak je je toch zorgen, dan zou ik eerst langs KA gaan, niet gewoon naar een schoenwinkel.
Mijn dochter loopt heel erg met haar voetjes naar buiten en heb het nagevraagd op het CB... Het verkeerd neerzetten van haar voetjes kon nu nog geen kwaad omdat ze hier haar balans mee zocht. Weet natuurlijk niet of het naar binnen of buiten plaatsen van de voetjes nog een verschil heeft met het antwoord wat ik kreeg.