Ik ben eigenlijk vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was gestopt met aerobics,wat ik al 8 jaar deed... Nu vroeg ik mij af of jullie tips hebben om wel een beetje in vorm te blijven,vooral mn benen wil ik graag een beetje strak houden! Ik fiets wel elke dag maar wil ook nog graag wat extra beenoefeningen doen... (ps zwemmen is niks voor mij hoor, in het geval dat jullie me dat gaan adviseren, doe de oefeningen het liefst gewoon thuis )
haha, ik wilde dus al zwemmen gaan roepen maar ja daar heb je dus niets aan. Verder zou ik het niet weten...
He melody, Ik heb gelezen dat je gewoon kan blijven sporten en dat het ook erg goed voor je is. Sommige zeggen dat de bevalling dan ook makkelijker is omdat je lichaam dan sterker is. Je moet alleen uitkijken met sporten waar je lichamelijk contact met anderen mee hebt. Denk aan boksen en sporten waarbij je eventueel in je buik geraakt kan wordenenzo. Ik doe zelf 2 x in de week aan spinning en dat bevalt ( ) erg goed. Wil dit ook heel lang vol blijven houden. Maar volgens mij kan je gewoon aerobics blijven doen.
Waarom ben je dan gestopt met aerobics? Ik heb zelf fanatiek gefitnessd tot week 30. Toen werd het toch echt wat te zwaar. Nu fiets ik regelmatig en idd, ik zwem De binnenkanten van je benen kun je beter niet meer trainen. Ik snap dat je ze strak wilt houden, maar die spieren moeten nou juist los zijn voor de bevalling. Doe je al zwangerschapsgym? Daar krijg je ook wel wat oefeningen, maar die zijn meer bedoeld als ontspanning. Als je echt wilt "trainen" kun je zwangerschapsaerobics gaan doen.
ja dat weet ik, mn aerobic lerares sportte nog tot de 6de maand. maar in de 1ste 3 maand was ik zo misselijk dat ik geen zin had om in de sportschool te zijn dus heb het eerst opgezegd. ik rij nog wel steeds paard maar wil eigenlijk wat extra aandacht aan mn benen/billen besteden...