Vanmorgen getest met de kv2v5. Binnen vijf minuten vaag lijntje te zien. Dacht, 'zal wel', weer op bed gegaan. Kreeg geen oog dicht, dus maar weer naar beneden. toen zag ie er zo uit, half uur later. Was dus al wel vaag iets te zien, maar is buiten afleestijd, ergens binnen een half uur, flink donkerder geworden. Wat kan ik hiervan zeggen? Durf niet zo goed te zeggen dat het positief is vanwege de tijd, onzekerheid alom...
Bij mij moesten ze ook altijd even drogen maar de lijn is wel gewoon roze. Ik denk toch voorzichtig feli!
Idd kv heeft een tijd nodig voor die helemaal is opgedroogd. Deze is zeker positief! voorzichtig gefeliciteerd!!
Ja joh dat is geen indroog streepje hoor! Morgen weer testen (omdat het leuk is om positief te testen ) ! Gefeliciteerd!
ja de 2v5 van kruidvat heeft best wel wat tijd nodig om uit te drogen ... beetje verwarrend want op uitleg staat dat het resultaat binnen 5 min moet afgelezen worden
Absoluut een posi test! Gefeliciteerd! Mijn zoontje is nu ruim een half jaar en heb me precies zo gevoeld als jij. Ik dacht het moet een knal test zijn, maar mijn hcg was gewoon niet zo hoog. Heb een aantal dagen getest en steeds de kleur die ik bij jou ongeveer zie en Rube is nu toch echt heerlijk bij opa en oma aan het spelen. Geniet ervan!