beginnen met ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MSL12, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke ovulatietest

1. sensitest

2. zwanger en kids

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Hallo,

ik wil deze ronde willen beginnen met ovulatie testen. Ik heb tot nu toe een cyclus gehad van 27, 25 en 28 dagen. wanneer kan ik dan het beste beginnen met testen? Klopt het dat je het beste in de middag kan testen of kan het ook sochtends? en moet het dan echt elke keer rond dezelfde tijd?

verder lees ik veel over sensitest en zwanger en kids ovulatie testen welke zijn aan te raden?

en hoe zit het dan met klussen? eerst was om de dag volgens mij goed maar hoe zit dat dan als je gaat testen moet je dan ook om de dag aan houden of kan je dan beter echt alleen klussen wanneer de ovulatietest positief is?

alvast bedankt!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt. Zeker niet opsparen tot je een posi test hebt, oud zaad is vaak niet van beste kwaliteit.

Ik heb altijd de ovutesten van zwanger en kids. Werken perfect, altijd een mooie knaller.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb ze beide gebruikt. Persoonlijk vind ik die van sensitest te gevoelig. Ik had daar veel te vaak een licht streepje. Ik vind 123 ovulatietesten prettig. Z&K hoor ik ook goede verhalen over, heb ze zelf de laatste ronde een paar dagen gebruikt, dus een heel goed oordeel heb ik er nog niet over :).

4. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    welke dag kan ik dan beginnen met testen?

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hier geklust alleen zodra test positief was en voor zekerheid dag erna...mei is ertussen in gesprongen en was raak!
    Dus oud zaad bestaat volgens mijn helemaal niet hoor

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik wil ook wal graag weten wanneer je het beste met ovulatie testen kan beginnen.

Ik heb twee cyclussen van 31 dagen gehad en daarna een cyclus van 34 dagen. Ik ben op 20 juni met ovutesten van kv begonnen tot en met 25 juni, deze werden alleen maar lichter. Dus ik had mijn ei gemist. Gisteren ongi geworden en mijn cyclus nu is 28 dagen. Over hoeveel dagen kan ik dan starten zonder dat ik mijn ei weer mis? De vorige keer was ik gestart op dag 15, ik denk dat ik dan op dag 10 moet gaan beginnen?

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik zou als je begint gewoon vrij op tijd beginnen, dan maar een ronde wat extra testjes er door. Heb ik zelf ook gedaan, ik kreeg er een beter inzicht door. Als ze op beginnen te lopen en je denkt dat je bijna die knaller hebt, zou ik twee keer per dag testen als ik jou was. De piek duurt rond de 12 uur, soms korter, dan mis je hem ook niet. Succes!

8. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik gebruik de testen van testjezelf.nu. Iemand hier ervaring mee?
    Ik zit in mijn tweede ronde en heb er de vorige ronde mijn eisprong weten te vinden. Ik had mooie oplopende testen.

Ik zit vandaag op dag 11 van mijn cyclus en hebde eerste weer gedaan. Een heeeeeeel iel lijntje. Hopelijk gaat het weer net zo mooi oplopen! Volgens mijn ovu-app zouden mijn vruchtbare dagen vrijdag starten en heb ik de eisprong op dinsdag. Ik ben eens benieuwd of dat gaat kloppen met de testen!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deze maand ga ik de ovutesten van z&k gebruiken, ben benieuwd of ik het dan beter kan uitlezen dan van de kv.

Deel Deze Pagina