heb ik nou een eisprong gehad of kan dat nog komen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilly2, 13 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly2

Lilly2 Lid

13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Ik heb netjes getest deze maand. Elke ochtend is mijn temp stipt 36.7. Ik heb nog geen verhoging gehad .. is er nog hoop? Kan je de temp nog stijgen na zoveel dagen ?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    10 dec je posi ovu is 12 dec je ei en 13 dec je verhoging in je temp.

Temp je wel rectaal? Elke ochtend op hetzelfde tijdstip na evenveel slaap en direct na het wakker worden?

Lilly2 vindt dit leuk.
  3. Lilly2

Lilly2 Lid

13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Ik temp niet vanaf het begin hoor, vorige zwangerschap wel gedaan. De keren dat ik temp ( ochtendtijden verschillen, wel rectaal, direct in de badkamer na uit bed stappen, altijd 36.7). Vanmorgen was hij wel ineens 36.9 voor het eerst. Bij de vorige maand had ik overduidelijk een ovulatie zonder te tempen, direct erna ook pijn aan de borsten. Ik heb dit keer behalve een positieve ovu geen 1 aanwijzing om te denken dat de eisprong er aan komt...

Ik zit met 1 ding en dat ik 2 dagen geleden een slaappil ( zolpidem 5mg en valeriaan) heb moeten nemen ivm werk en slapeloosheid. Had direct al het gevoel had ik dat maar niet gedaan

Maar kan ik nog hoop hebben met 36.9 of beter boven de 37..

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Je temperatuur is alleen betrouwbaar na hetzelfde aantal uur slaap, rectaal gemeten op hetzelfde tijdstip, vóór je uit bed stapt.

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk trouwens dat je ei wel gesprongen is gezien je testen en je toch een iets hogere temp hebt gemeten.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.

@Lilly24
    Ik zou de thermometer wegleggen, want je tempt niet betrouwbaar.
    Je kan er vanuit gaan dat je ei dus gewoon gesprongen is op 11 of 12 dec.

Mocht het niet raak zijn deze maand, dan zou ik toch volgende maand conform de regels gaan tempen ;)
    Dus elke ochtend op dezelfde tijd, direct na ontwaken en nog vóór je je bed uit komt.

7. Lilly2

Lilly2 Lid

13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Thanks dames,

Het is ook de combi van.. normaal echt last van mn borsten en nu helemaal niks. Ik merk echt niets. Ik denk nu 50/50.. misschien wel of geen eisprong deze maand. Zou wel voor het eerst zijn dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden maar voor de rest mag ik niet klagen

8. Lilly2

Lilly2 Lid

13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Oké dan ga ik dat maar doen inderdaad. Zou dar echt schelen die 3 stappen hihi. Ik werk onregelmatig dus sta heel onregelmatig op. Ene nacht slaap ik 7 uur de andere 4. Wellicht is het dan helemaal geen optie

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat scheelt echt! Als je langer slaapt, wordt je temp hoger... als je je bed uit gaat stijgt ook je temp. Invloeden die je niet wilt hebben als je werkt met tienden van graden :):)

Lilly2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina