beginnen met pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Alita, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben nu gestopt met bv en de minipil....wil eerst eens een ongi afwachten en dan beginnen met de pil..

Maar hoe werkt het nog eens?
    Beginnen op de dag van ongi...en dan stopweek 7 dagen wachten en dan weer slikken...pff ik ben er helemaal uit geen idee meer hoe het ging hahahahaah

Oh ja en wanneer ben je nu veilig...als je begint op de dag van je ongi...of moet ik 7 dagen condoom gebruiken???

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hihi lastig he? ik zat ook zo te klungelen... (ik heb dan wel de nuvaring, maar heeft dezelfde begin regels)
    je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie, de hele pilstrip afmaken dan heb je je stopweek 7 dagen geen pil en dan begin je weer aan een nieuwe strip ;)
    als het goed is ben je meteen beschermd aangezien je aan de minipil hebt gezeten.. dit weet ik echter niet helemaal zeker. dit kun je altijd bij de apotheek even navragen!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik slik nu niks...in de tussentijd dus beschermd ben ik dan niet...

Haha wat erg he ik ben het gewoon verleerd hahaha

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je op de eerste dag van de menstruatie met je eerste pilstrip begint, ben je vanaf dat moment tegen zwangerschap beschermd. Wanneer je op een andere dag begint, ben je niet direct beschermd. Gebruik dan gedurende de eerste zeven dagen dat je de pil slikt ook nog een condoom als je wilt vrijen.

Google is mijn beste vriend.;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ... oke dan bedankt!

Deel Deze Pagina