Hallo meiden, Mijn man en ik zouden graag een derde kindje willen verwelkomen in ons gezin. Dus gestopt met de anticonceptie en wou zouden wel zien wanneer het "raak" zou zijn. Nu is het dat ik sinds gisteravond met pijnlijke gezwollen tepels rondloop, kan pas volgende week testen. Maar ik vind het wel heel spannend, want ik had dit bij mijn eerste kindje dus ook. Had iemand hier dit ook al voordat je getest had? Liefs, Johanna
jaa ik had het ook had 6 dagen voor nod getest met kruitvat en was een licht streepje te zien! helaas naar een paar dagen werdt de test steed's lichter en uiteindelijk toch ongesteld! dus mijn advies is echt wacht het een weekje af voordat je echt teleurgesteld raakt ik zou nooit meer zo vroeg testen! maaar het gaat natuurlijk bij de meeste goed! dus ga duimen voor je!
Ik durf op geen enkel symptoom meer voortgaan. Hier ook bezig voor een derde en elke ronde denk ik ja. Om dan toch weer ongesteld te worden. Ik heb zelfs al een ronde of 2 bultjes op mijn tepels. Maar dat is blijkbaar ook geen symptoom.