Goed bezig Chiggy! 💪🏼 Ik wil graag mijn eigen muziek luisteren vanaf mijn telefoon tijdens het sporten. Is zo'n sportarmband voor je telefoon (voor hardlopers) handig tijdens cardio/kracht?
Goed dat je direct doorzet! Bij het begin is het vooral plannen op vaste momenten, zodat het een gewoonte gaat worden. Ik was ook geen cardiofan, maar ik loop nu 10km hard per keer en soms 15km. Hardlopen buiten vind ik wel lekker en in combinatie met mijn zombie run hardloopapp word ik ook nog bloedfanatiek. Deze app kun je trouwens ook op cardio-apparaten gebruiken als je het leuk vind om tegen zombies te sporten .
Ik zag gister wel een paar met zo'n armband. Lijkt mij ook wel handig! Rabarber wat goed zeg! Wat is de naam van die app? Ik ga eens kijken dan
Zombies, run! In deze app ben je een runner die allerlei missies moet lopen en tussen je eigen muziek door hoor je stukjes van het verhaal. Per missie wordt je een of meerdere keren achterna gezeten door zombies en moet je net even een tandje hoger gaan om te ontsnappen. Het gehijg van zombies in je nek klinkt behoorlijk creepy! Inmiddels bestaat de app uit vier seizoenen en 80 afleveringen ongeveer. Het is bedoeld voor hardlopen, maar mijn man fietst erop en ik heb het zelf weleens op de crosstrainer gebruikt.
Ik heb ook eens eentje gekocht voor om je bovenarm. Wat een ontzettend k ding. Totaal niet handig en dus een enorme miskoop. Ik heb hem altijd tussen mijn bh en sporttop in
Toen ik met mijn 130 kilo begon op de sportschool was ik ook zo bang, maar ik kreeg juist ontzettend veel complimenten goed dat je gaat starten!!
Ik heb een iPhone 6s plus, grote telefoon, vind dat niet lekker zitten in m'n top. Dus als iemand nog een tip heeft 😁 Ik ben net wakker, ga rond 9u sporten. Ontbijten jullie als je vroeg gaat sporten en zo ja, met wat? 🙂
Ik schuif mijn telefoon ook altijd in mijn sportbh. Ik heb een SmartBand dus ik kan de muziek via de band bedienen. Ik eet niet voor het sporten.
Ik heb in mijn sportbroek achter een zakje maar daar past net mijn iPhone 6 in dus ik denk dat 6+ te groot word... Wellicht bestaan er broeken met grotere zakken? Of anders een sport vestje aan met zakken ofzo. Ik eet voor het sporten altijd een groene appel en 2 rijstwafels met een klein beetje pindakaas. Na het sporten eet ik 125 gram vruchtenyoghurt. Ik heb een Voedingsschema op maat laten maken, wellicht is dat ook een idee voor jou. Mijn normale ontbijt bestaat uit 40 gram havermout, 150 gram magere Griekse yoghurt en een handje gedroogde cranberry bessen
Ik ga vanavond om 20.00. Dan heb ik de eerste keer met een instructeur. Daarna van plan om zeker 2x en liefst 3x per week te gaan. Maar mijn zwangerschapsverlof is morgen afgelopen dus even kijken hoe ik dit in mijn nieuwe ritme ga inplannen. Ik ga naar een kleine sportschool. Geen grote keten. Scheelt ook de helft aan kosten. De vorige keer toen ik er was, was het ladies only ochtend. Veel vrouwen met hoofdbedekking. Dus geen afgetrainde mensen en zeker geen rare blikken. Al ben ik zelf erg slank, je merkt al gauw genoeg dat mijn conditie 0 is en mijn kracht nog minder Heb er zin in!
Ik ontbijt altijd. Voor het sporten is het kwark met een banaan en zelfgemaakte muesli. En misschien een eitje als ik honger heb. Vandaag sport ik niet ( is dicht! 😡 ) en dan laat ik de muesli uit m'n kwark. De mannen hebben een tweede paasontbijt dus ik sneak een stukje brood mee 😌 Oh en ik doe er nog een schep whey poeder doorheen. Ik sta bijna altijd als enige vrouw tussen de spierbundels en ik vind het altijd wel gezellig hoor. Ik ben ook te dik met een buikje begonnen en nooit wat van gemerkt. Nu ken ik 80% want het is een klein stadje maar toch. Natuurlijk lopen er galbakken rond maar die heb je overal. Ik vind het juist leuk om te zien dat er ( te dikke ) mensen aan zichzelf werken. Super knap!