Merel heeft in haar mond een blauwe bult op de plek waar een tandje moet komen. Ze heeft 2 ondertandjes en die bult zit naast de oventanden, die dus nog moeten komen. Het lijkt op een bloedblaar. Kan het komen omdat daar een tandje moet komen? Kan het zijn dat ze te hard heeft gebeten op speelgoed? Hebben jullie dit al eens gezien bij je kleintje? Ze had het gisteren ineens, nu lijkt het erger te worden. Als het een bloedblaar is moet ie weer gewoon gaan afnemen natuurlijk. Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen!
Niemand dit wel eens gehoord of gezien? We hebben een afspraak gemaakt met HA, maar daar kunnen we pas woensdag terecht........
Ik denk zelf dat er idd boventandjes aan komen. Merk je aan haar verschil? Moeite met eten/ drinken/ vieze luiers/ rode appelwangen of grijpen haar oortjes? Dan weet je het echt zeker.
Ja, ze is tandjes aan het krijgen. Ze kwijlt en bijt heel erg op dingen. Ze eet minder goed (in combi met sprong) geeft een paar kikken 's nachts en slaapt dan weer verder. Dus er komen wel degelijk tandjes aan... Maarrrrrr kan dat dan gepaard gaan met een dikke bloedbult? Is dat normaal dan? Het is niet zo dat ze er pijn aan lijkt te hebben, we kunnen er namelijk gewoon aankomen, maar het ziet er zo 'ernstig" uit. Het ziet er zo uit als een dikke bloedblaar aan de binnen - en buitenkant van het tandvlees.
Ja, dat kan zeker, een bloedblaar. Het ziet er gelukkig erger uit dan dat het is. Als het velletje "openscheurt" van het onderliggende tandje, dan is de blaar weer weg.
Oké, dank je wel. Ziet er inderdaad erg pijnlijk uit. Nou ja, dan hoop ik maar dat het tandje snel door het tandvlees komt