willen jullie naar me kaartje kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door jenn88, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Heey willen jullie me kaartje bekijken. Ik begrijp er niks meer van.
    Mijn gevoel zegt dat me ei is geweest maar ben egt gaan twijfelen kunnen jullie me helpen?

2. Yris

Yris Niet meer actief

Omdat je vruchtbare afscheiding hebt genoteerd, twijfelt FF aan je ei, vandaar de stippellijn ;)

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ok maar dat me temp ook nog zo laag is vind ik ook zo raar. En de afscheiding is waterig en een bitje cremerig weet echt niet wat ik ervan moet denken :(

4. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Nou ik begrijp er niks meer FF heeft nu ook de stippellijn weggehaald en me temp gaat ook niet omhoog :(:(:(

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Deze mag gesloten worden.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je hebt een gek kaartje he? Ben benieuwd of hij morgen wel weer omhoog gaat.

7. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Weet je wat ik denk.. Dat jouw eisprong gewoon op dag 18 is geweest. Hiervoor moet je alleen even de komende 2 dagen afwachten. En heel misschien durf ik ook nog wel over jouw vorige kaartje te zeggen dat je eisprong ook rond dag 18 is geweest. Omdat jouw temp daar pas omhoog ging. Ik weet niet of dat anderen dit idee met mij delen. Ff zet het kruis op basis van je afscheiding die je hebt in gevuld.

Ik geb zelf ook geregeld rare pieken voor mijn eisprong.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, zou ik me wel in kunnen vinden ja. Weet je zeker dat als je cervixslijm op je vorige kaartje klopt?

9. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ja dat weet ik zeker het is echt heel anders vergeleken met nu. Het is nu best wel dik klonterig, en toen echt gewoon net crème.
    Ff liet vorig maand zien iets over een triphasic pattern besteedde er toen niet veel aandacht aan maar zou dat het ook kunnen zijn?

10. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook even gekeken en ben het eens met de Babke en Biancs. Het lijkt me dat je de vorige keer je eisprong op dag 18 had, en zo te zien nu weer. Afscheiding is soms wel een beetje lastig te interpreteren! Succes, hoor!

11. jenn88

jenn88 Niet meer actief

He nou gelukkig hadden we rond die tijd ook nog geklust hihi.
    Bedankt voor het meekijken meiden

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina