Hallo Ik ben voor mijn derde ronde aan het temperaturen en krijg geen hoogte ban mijn kaartjes. Ik ben bang dat ik nog geen eiersprong heb gehad. Ik neem elke ochtend om 7.00 uur mijn temperatuur rectaal op. soms doe ik dit twee of drie keer achter elkaar en dan kan de temperatuur wel 0,2 graden verschillen.... Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik vind babybite altijd wat lastig interpreteren, maar ik zie ook niet echt een eisprong op de kaartjes.
Eigenlijk niet. Als het volgende cyclus weer zo is, zou ik ze eens invullen op fertility friend. Die zijn ietsje duidelijker. Zie je dan ook geen eitjes op de kaartjes dan zou ik samen met de kaartjes langs de ha gaan.
FF is een heel ander programma en berekent je ei weer net ff anders. En omdat de meeste meiden hier FF gebruiken is het voor ons toch makkelijker om mee te kijken (geldt iig voor mij). Zie ook dat je in het weekend vaak later tempt. Hierdoor krijg je ook geen duidelijk kaartje. Ik zou in het weekend je wekker zetten. Ik temp om half 7 dus ook in het weekend.... Snel tempen en meteen weer verder slapen! Succes!
Bedankt voor de tips. Ik zal er mee aan de slag. Vanochtend was mijn temperatuur iets hoger. Ik hoop dat mijn temperatuur nu hoger blijft.