Hallo, Ik ben de eerste maand aan het temperaturen. Ik heb sinds mijn menstruatie telkens een orale temperatuur van rond de 36,1 tot 36,3 graden. In het begin was hij nog iets hoger (36,5), maar dat was denk ik nog van de mensturatie. Afgelopen zaterdag, eind van de middag, had ik echt het idee dat ik mijn eisprong voelde links onderin mijn buik. Dat gevoel bleef een uur of iets meer aanhouden. (de lengte van het voelen verschilt heel erg per maand) Mijn man en ik hebben vrijdag geklust en zaterdag. Nu was mijn temperatuur gisteren 36,3, hetzelfde dus en vandaag ineens 35,9. Mijn vraag is dus. Heb ik toch wat anders gevoeld en is de eisprong vandaag of morgen, of is hij vermoedelijk inderdaad al geweest en zal ik waarschijnlijk de komende dagen in temepratuur stijgen. (en dan hopen dat hij hoog blijft natuurlijk) Mijn man moet vandaag de hele dag en avond werken, dus we hebben nagenoeg geen kans om te klussen. Ik hoop dus dat het toch zaterdag was. Nu hebben we zaterdag natuurlijk wel geklust, maar toch, de kans is dan weer kleiner. Ben erg benieuwd. groetjes Babke
Het kan een vroege innestelling zijn want bij de innestelling krijg je ook een dip in je temperatuur. Dan zou je temp morgen weer hoger moeten zijn en vanaf dan hoger worden of hoog moeten blijven.
Bij een innestelingsdip zal je tem eerst omhoog moeten zijn gegaan en dan vanaf dag 5 kan hij een dag zakken, dit zou dan een innestelingsdip kunnen zijn Dus in jouw geval denk ik dat je eisprong nog moet komen blijven klussen dus
@Hendrika, ik was er al bang voor. En ik heb nu sinds net inderdaad weer en beetje kramp onderin mijn buik. Nu maar duimen dat manlief niet te laat klaar is met vergaderen vanavond. En anders maar hopen dat het zaad sterk genoeg is sinds zaterdagmiddag. @ Cleopatra, bedankt voor je reactie. PS: Hoe krijg je die link van fertilityfriend? Ik heb een kaartje aangemaakt, maar ik kan niet vinden welke link ik voor mijn kaartje zou moeten plaatsen. Ik kom alleen de chart tegen op de pagina waarop ik hem moet bewerken, maar dat is een algemene link: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Niet goed dus volgens mij.
rechts boven bij FF zie je de optie Sharing die kies je en dan staat er ergens get code Die plak je in je handtekening en als het goed is kunnen wij dan je kaartje zien Als ik nu op je link druk dan kom ik op de homepage van FF
Ja ik zie m!! Bij iedereen is het natuurlijk anders, en als je nog niet lang tempt dan kan je ook niet echt een patroon ontdekken maar meestal daalt je temp eerst voordat je eisprong plaats vind... Je zit nu best laag met je temp dus grote kans dat hij vandaag of morgen springt en dan zou je temp dus woensdag of donderdag wel moeten stijgen Anders zou je altijd nog ovulatietesten kunnen gaan gebruiken de volgende ronde als je, je ei wil opsporen
Nou, bedankt in ieder geval. Heb nu best last van mijn onderbuik. Veel meer dan zaterdag, dus ik denk dat het gewoon vandaag is. En misschien moeten we volgende maand eens testen. had me eigenlijk voorgenomen om de eerste maanden relaxed te blijven. Nou dat is met de nieuwsgierigheid naar het temperaturen al finaal mislukt, maar met testen ga ik denk ik toch nog even wachten. Wat betekenen trouwens die pendels in jouw handtekening? Iemand heeft uit het niets (waarschijnlijk) de datum voorspelt waarop ik moeder zou worden. Hij heeft de reden niet specifiek genoemd van die datum, maar begreep via via dat hij dat bedoelde. Baal er wel een beetje van, want daardoor ben je er weer meer mee bezig dan de bedoeling is. Maar goed, als hij gelijk heeft en ik heb gewoon een normale "dracht", dan moet deze maand dus raak zijn. Wil er eigenlijk niet in geloven, maar ben blij als de maand voorbij is. Misschien dat ik het dan los kan laten, zwanger of niet zwanger.
Er zijn een aantal meiden op het forum die pendelen voor leden Hun geven dan aan in welke maand hun denken dat je zwanger raakt en het geslacht Ik heb al een aantal foute pendels gehad en zie het voornamelijk voor de fun, al zou het natuurlijk wel erg leuk zijn als 1 van deze meiden gelijk krijgt want dan hoef ik niet zo lang meer te wachtten Sommige hebben er echt heel veel goed voorspeld helemaal onderaan ZP heb je het onderwerp pendelen en daar geven de meiden aan op welke tijden je een aanvraag kan versturen Ik hoop dat het niet nodig is en dat degene voor jou een juiste voorspelling heeft gemaakt en je deze maand dus zwanger raakt