Hallo Meiden, Eerste ronde tempen en ben een beetje rond aan he t kijken of het forum.. Zouden julie mijn kaartje willen bekijken? Ik weet dat ik natuurlijk moet afwachten maar kan het een dip zijn vandaag? Alvast bedankt!
Ja technisch gezien is het een dip, maar of het ook iets betekent weet niemand natuurlijk. Ik zie wel dat je verschillende dagen hebt over geslagen. Om je cyclus goed te leren kennen zou ik dat persoonlijk niet doen, maar ja dat ben ik..... Heel veel succes
ben ik het helemaal mee eens maar ik moet om 5.50 tempen en ben 2 x niet wakker geworden van mn wekker en 1x werd ik wakker en toen ik me omdraaide had ik nog een thermometer in me hol heb geen geheugen functie erop dus toen wist ik alsnog mn temp niet Dus ik deel je mening Bedankt voor je reactie! ik hoop dat mn temp morgen weer omhoog gaat en het indd een dip was
Ik zie trouwens dat je een bbz hebt gehad wat vervelend meis! Heel veel sterkte! en ik hoop dat jullie ook snel een posi test zullen hebben en een gezond kindje in jullie handen mogen sluiten..!
aaahhh dank je wel, lief van je. Het scheelt in verwerken natuurlijk dat ik al een gezond zoontje heb, maar ja ik word niet zo makkelijk zwanger dus we hopen er maar het beste van. En ook ik ben al vaker met meter in bil weer in slaap gevallen hoor hahahahahaha. Word je dan opnieuw wakker met zo'n ding in je hol whahahahahaha. Ach ja, al doende leert men zeggen ze dan he.
ahh dat zal schelen maar maat t er nog steeds niet leuk en prettig op *knuff* hahaha ben dus niet de enige gelukkig heb jij wel een geheugen in je thermometer? mocht in ongesteld worden schaf ik er meteen een met een geheugen aan! haha
Nee maakt het niet minder erg, maar helpt wel bij verwerken. Tenminste mij helpt het. En nee geen geheugen hier dus dan ging het ook goed fout hahahahaha. Scheelt dat ik dit al vele jaren doe dus dan maakt 1 dag missen niet zoveel uit.
Zou een inestellingsdip kunnen zijn.. als je temp weer snel omhoog gaat en hoog blijft, ziet het er goed uit
Het kàn een innestelingsdip zijn... maar aangezien je voor de eisprong ook nogal open neer fladdert denk ik dat het daar gewoon een verlengde van is en dat het niets zegt.
Dank jullie wel meiden Na een dip van 2dagen was ie vanmorgen hoger dus ik hoop de rest van de week ook we zullen zien..