tuurstreep maar wel bruinverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik zit nu op 11 dpo en heb sinds gisterenavond wat rose/bruin bloedverlies gehad. dit had ik de vorige maand precies hetzelfde. maar werd toch gewoon ongesteld. nu is het weer 5 dagen voor me nod dat ik bruin en rose bloedverlies heb. en dan heb ik zoiets van o ja me ongie komt weer:( maar omdat ik toch wat kleine kwaaltjes had, dacht ik ik ga gewoon een testje doen om te kijken wat het aangeeft.
    nu had een test van sensitest gedaan, en ik zie een heeeeeele lichte streep, moet wel heel goed kijken. maar ik zie het wel, me man zei ook van ja ik zie wel iets heeeel lichts.
    maar ik had er een foto van gemaakt op me telefoon, maar op me telefoon zie ik weer totaal niks? maar als ik er zo naar kijk zie ik het wel.

wat vinden jullie van de testen van sensitest?

want ik heb nog wel wat bruin bloedverlies.:(

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

kan je je test even plaatsen? Kwam die streep er onmiddellijk op?

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja ik heb er een foto van gemaakt, alleen nu is me man net werken en kan ik het stekkertje niet vinden:)

ja de test moest je binnen 5 en 10 minuten aflezen, en niet langer wachten dan 30 minuten. ik heb 10 minuten gewacht en toen gelijk gekeken, en toen zag ik een hele lichtrose tuurstreep,

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    hier heb ik een foto met me telefoon gemaakt, want ik kan het snoertje even niet vinden van het fototoestel.
    maar het rare is,

op de foto zie ik zelf helemaal niks,
    en als ik het hier op tafel lig, zie ik echt een 2e lichte rose streep te staann. kan dat door de flits komen dat het er niet opkomt op de foto?

Bijgevoegde bestanden:

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Spannend, maak de foto eens wat dichterbij:)

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik heb hier een foto van wat dichterbij:)

Bijgevoegde bestanden:

7. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Ik zie hem hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Spannend zeg. .

Deel Deze Pagina