Hallo allemaal, Wij zijn pas overgestapt van opvolgmelk naar halfvolle melk. Nu geef ik 100 cc melk sochtends na de boterham, 100 gr toetje na avondeten en 100 cc melk avondflesje Maar nu vind mijn zoontje zijn avondflesje te klein, want als hij hem op heeft gaat hij helemaal hysterisch huilen. Nu denk ik om hem smorgens wat minder te geven en in de avond wat meer. Maar was ook benieuwd hoe jullie het verdelen. x goldy
Hier bij elke maaltijd een bekertje melk (meestal blijft er wat staan) en 's avonds na het eten een toetje. Toetje doen we eigenlijk pas sinds kort, omdat hij zo vaak melk laat staan. Maar goed, onze man is wel wat groter dan die van jullie In jullie geval zou ik er idd gewoon een beetje mee spelen en uitproberen. Het kan ook nog erg wisselen qua leeftijd en fase waar je in zit!
mijn dochter is nu al wat ouder natuurlijk, maar vanaf een jaar: 's ochtends een bekertje 100cc tussen de middag een bekertje 100 cc en na het avondeten een toetje van 100 gram Ook eet ze veel kaas. Zij krijgt vanaf dr eerste jaar geen fles meer voor het slapen.
Sam krijgt al een aantal maanden geen avondfles meer. Hij krijgt tussen 's ochtends pap, tussen de middag een beker melk (150 ml ongeveer) en 's avonds yoghurt na zijn avondeten. Ik heb geen idee hoeveel het is, ik til er eigenlijk ook niet zo zwaar aan. Sam eet gewoon mee zoals wij ook eten.