Beginnen voor 3e kindje in 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trassi, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou inderdaad lekker aan jezelf denken hoor! En zeker fijn dat de baby daardoor beter groeide.
    Ik ben bij de 2e uiteindelijk met 20 weken de ziektewet ingegaan maar ik had veel eerder moeten gaan. Ik stopte pas met werken toen ik geen auto meer kon rijden. Dacht ook dat mijn werk het niet zou redden zonder mij door het vertrek van 3 collega's dus dat maakte stoppen ook moeilijker ookal had ik mijn baas vanaf dat ik 7 weken was al had voorbereid dat de kans zeer groot was dat ik de ziektewet in ging

2. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hallo meiden, fijne feestdagen!
    Een paar weken geleden had ik de huisarts gevraagd voor een doorverwijzing naar het Emc. En wat blijkt? Hebben ze helemaal niet doorgestuurd! :mad: En ze zijn nog 2 weken dicht ook nu! Het begint alweer goed zeg..

3. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Balen @Ritoy !
    Waarvoor had je de doorverwijzing? Als ik vragen mag, denk ik overheen gelezen :(.

Wij gaan nu ook echt voor een derde.
    Alleen iemand enig idee hoe de cyclus werkt na de pil??
    Nu 4 weken geleden, cyclus duurde vorige keer steeds 35 dagen, daarna pcos en niet meer ongesteld.
    Daarom erg onzeker :(

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Hallo allemaal.
    Wat leuk dat jullie voor een 3e gaan!
    Mag ik ook gezellig mee kletsen?

Voor de kerst heeft mijn man het verlossende woord gegeven :p.
    Onze twee kinderen zijn 7 en 5, met 17 maanden verschil.
    Heel spannend allemaal weer na zoveel jaar. Ik ben nu 33 jaar.

Ik zit nu op dag 4. Meestal duurt een cyclus bij mij rond de 26 dagen.

@Ritoy: balen! Hoop dat je snel een afspraak hebt. Kan het niet al zonder verwijzing? Dat je die zelf meeneemt op de dag van de afspraak?

@vlinder12345 : stoppen met de pil heb ik niet zoveel verstand van. Dat is voor mij meer dan 10 jaar terug.

@ zonnestralen : wij wonen ook niet ruim. De kleinste kamer is opslag. Ik ben gister beginnen met ruimen.

@USAbaby : spannend! Leuk dat je man positief reageerde op het gedicht.

5. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Fijne jaarwisseling allemaal.
    Op naar een bijzonder mooi jaar:)!

6. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    @vlinder12345 Wij hebben een doorverwijzing nodig voor ivf met donorzaad omdat mijn man onvruchtbaar is (y-deletie/mist het deeltje van de y chromosoom dat spermacellen aan maakt). Het ziekenhuis moet eerst de doorverwijzing hebben voordat ze de afspraak maken. Zoiezo raar hoor vind ik.. maarja.. volgende week of de week er op zouden we de afspraak moeten gaan ontvangen dus ik ben benieuwd.
    Fijn dat jullie echt gaan beginnen! geen idee hoe het werkt na de pil helaas. Maar mag je niet zoiezo gelijk voor iui met pcos?

@moonchild welkom! Succes deze ronde! Hopelijk is het snel raak! Ik duim voor jou

moonchild vindt dit leuk.
  7. K00

K00 Niet meer actief

He Dames!
    Leuk, mag ik aanhaken?

Wij hebben 2 kindjes, van bijna 3 en bijna 1.5 (17 mnd verschil)
    Ik was in onze 1e ronde voor een derde kindje (nov) meteen zwanger, maar dit werd helaas een miskraam. Wat een ervaring was dat...
    Nu zit ik op het 'wachtbakje". Volgende week donderdag of vrijdag vermoedelijk ongesteld. Lastig te zeggen, omdat het niet zeker is dat mijn cyclus na de miskraam weer hetzelfde is natuurlijk. Mijn EI voel ik nooit, dus het is afwachten.
    Heb wel pijnlijke borsten, en dat had ik al die andere keren ook.....
    Maar wil niet te veel hopen!!

Leuk om jullie verhalen te lezen en spannend jaar zo weer! Hopelijk mogen jullie wensen uitkomen!

8. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Spannend @K00 hopelijk is het raak en een plakkertje deze keer.
    Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad zeg :(

9. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @Ritoy , oké lang hè dat wachten! Hopelijk hebben jullie snel een afspraak.

Ik ben 2x spontaan zwanger geworden met pcos. Ik zou de eerste keer met clomid beginnen, maar was toen niet nodig.
    Eerste menstruatie vorige week gehad !
    Nu dag 6 van de volgende.
    Spannend dus!
    Kan bijna niet wachten.

10. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Bijkomend pluspunt, cyclus duurde 31 dagen ipv 35/36 :).
    Voelt als meer kansen.

11. K00

K00 Niet meer actief

Dankjewel. Tja dat was best even heftig. Je houdt er natuurlijk altijd rekening mee maar toch hoop je dat het niet gebeurt. Vooral ook omdat het de vorige keren meteen goed ging.
    Deze was wel blijven plakken maar al bij vijf weken gestopt met groeien. In week 9 kwam het eruit.
    Nu weer super zenuwachtig voor volgende week.

Vandaag ook te horen gekregen dat mijn vader ongeneeslijk ziek is... gaat dus lekker hier...

Maar jij zit ook in een spannend traject. Wat mooi dat jullie kinderwens in vervulling is gegaan. Lijkt me voor je man in het begin ook lastig. Maar het klinkt alsof dat allemaal goed gekomen is :)

12. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Hi dames, ik wil ook graag mee kletsen.
    Ik ben 32 jaar en heb 2 dochters 5 en 6 jaar. (feb 2011 en nov 2012) Deze kunnen krijgen met hulp uit de medische molen. Ontzettend dankbaar, maar diep van binnrn altijd de wens voor 3 kindjes gehad. Na de 2 zwangerschappen vond ik het welletjes...ik vond dat ik tevreden moest zijn met wat wij mochten krijgen, dat het uberhaupt gelukt is was een wonder volgen de artsen.
    In sept gestopt met mijn hormoonbehandeling, omdat ik die troep zat was in mijn lijf. Wel hormonen mee gekregen om 4x per jaar het baarmoederslijmvlies af te breken, maar ik werd in oktober uit mijzelf ongesteld.
    En toen begon het weer te kriebelen....wat als het nu op de natuurlijke manier wil lukken? Dat wat als willen wij ons niet af hoeven te vragen, dus met een lading ovu testen gaan we er toch voor. Afgelopen maandag/dinsdag een positieve ovu test. Nu afwachten maar.

K00 vindt dit leuk.
  13. K00

K00 Niet meer actief

Oe! zou super zijn als het op de natuurlijke manier kan!! Ik duim voor jullie!

Marinda83 vindt dit leuk.
  14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Marinda83 : Gezellig dat je ook hier mee komt kletsen. Hier ook al twee (iets oudere) kinderen, 7 en 5. Ze vragen vaak of er nog een baby komt. Wat zal het een verrassing voor ze zijn als het echt gaat gebeuren!
    Het kopen van vitamines en testen heb ik ongemerkt kunnen kopen al shoppend met de kids. Mijn dochter vroeg alleen of de vitamines dan ook voor papa's zijn. Gelukkig las ze niet verder.
    Succes op het wachtbankje, ik duim voor je!

@K00: Jeetje, wat een heftige tijd zit jij nu in met jouw vader. Dikke knuffel! En dan ook nog een miskraam gehad. Alles tegelijk. Nu inderdaad maar hopen dat de kwaaltjes wijzen op een zwangerschap. Ik hoop met je mee!

@vlinder12345 : haha wachten is lastig. Gelukkig zit er een hele gezellige tijd aan te komen. 31 dagen is mooi. En inderdaad meer kansen:thumup:.

Vandaag verwachtte ik mijn eisprong. Maar ik heb het vermoeden dat deze al geweest is als ik naar de signalen van mijn lichaam kijk. Ineens ben ik nergens meer zo zeker van, terwijl normaal gesproken alles zo duidelijk is:confused:. We hebben in ieder geval hele gezellige avonden gehad, dus nu afwachten.

Marinda83 vindt dit leuk.
  15. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @moonchild , grappig van die vitamines ;).

Ik heb 2 jonge kinderen 1,5 en 2,5.
    Dus er gebeurt weinig in de slaapkamer. Moeten echt ons best doen. Benieuwd of het deze maand gaat lukken nu dag 7.
    Hoop dat 1 of 2 x in de week genoeg is...

16. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Dat kan inderdaad onrustig zijn in de avond/ nacht.
    Hier kan ik mijn dochter gelukkig terug in eigen bed leggen als ze in het grote bed is gaan liggen 's avonds. En de nachten zijn de afgelopen tijd ineens heel rustig. Dus wij boffen.

17. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Dag 8 in cyclus, weer super misselijk en niet lekker...
    Ben ook met de pil gestopt, omdat ik me steeds niet lekker voelde.
    Zou mijn eisprong eraan komen, mijn cyclus was vorige maand 31 dagen eerste maand na stop pil.
    In ieder geval op dag 5 en 7 gezellig gemaakt met man.
    Weet niet of het zin heeft maar toch proberen...
    Pfff...

Toch weer zo bang dat de pcos terug komt.

18. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hoe gaat het met iedereen? Er is weer een berg gekletst zie ik! Ik ben er niet zo vaak want het is moeilijk lezen op de telefoon vind ik.
    Welkom voor de nieuwe meiden!
    Hebben we al testers? Ik kan niet wachten om weer te mogen beginnen dus ik leef door jullie heen ok :roflmao:

19. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hier is er weer een nieuwe week begonnen met wachten op de brief van het ziekenhuis. Gek wordt ik er van!
    Morgen gaat mijn oudste voor het eerst naar de psz dus nog meer stress voor mij. Ik ben benieuwd wat hij er van vind en of het goed gaat allemaal..

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hoi dames,

mag ik ook mee kletsen als ik voor een 4e ga :) ?

Planning is vanaf juni te beginnen met proberen, maar stiekem zou ik er ook al morgen voor willen gaan dus het zou zomaar kunnen dat met de lentekriebels in maart/april we er al aan beginnen :p

Ik vind het in ieder geval gezellig mee te kletsen en een beetje mee te leven (want ik ben er zo erg mee bezig, ik denk er de hele dag zo'n beetje aan :D )

Acem en moonchild vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina