Ik snap dat je ongeduldig bent @vlinder12345 Jammer dat je nog niets kan zien! Hier altijd pas positief getest op 14 dpo dus het zegt gelukkig nog niets
Hoi allemaal. Ook ik zou in 2018 wel voor een 3e kindje willen gaan, maar zal wel de tweede helft van 2018 worden. We hebben een heftig jaar achter de rug met het overlijden van mijn vader, dus willen even wat rust. Mijn man weet daarom ook nog niet zeker of hij dit jaar voor een 3e wil gaan, maar bij mij kriebelt het toch al wel weer. We wachten af. In de tussentijd lees ik gezellig met jullie mee! En gefeliciteerd voor degene die al zwanger zijn!
@Pinkblossom , spannend leuk dat we gelijk lopen. Heb jij symptomen? Ik wel wat maar dat denk ik elke maand.
We duimen! Als ik naar de vorige zwangerschappen kijk, dan had ik ook geen symptomen. Alleen heel moe. En was er niet echt mee bezig (is echt zo). Eerste keer werd mij verteld dat ik zonder hormonen niet zwanger kon raken. Dag voor de hormonen teste ik positief. 2 de keer was ik net 3 maanden bevallen en wachtte we het gewoon af. Vind het nu wel heel spannend.
Hier begint het ook door te breken, maar nog niet echt bloed. En ben erg misselijk. Gisteren avond ook veel kramp, maar ook niks. Gisteren wel een test gedaan, maar negatief. Hier ook weer 2 dagen eerder. Mijn cyclus komt wel goed op gang (ik moet het maar afwachten, want heb pcos).
Ohh jammer zeg Maar de volgende ronde weer met goede moed! En dan doe ik ook eindelijk met jullie mee!
Ik was ook ontzettend misselijk de avond voor ik ongesteld werd. Nu heb ik gelijk de griep te pakken, keelontsteking, oorpijn, koorts Nouja, op naar ronde 2 voor mij!
Het is hier ook doorgebroken. Dit was ronde 1,5. Mijn cyclussen worden wel steeds korter. Tussen zwangerschap 1 en 2, was het 35/36 dagen. Eerste keer na stoppen met de pil 31 dagen en nu 29 dagen. Joehoe daar ben ik wel een beetje blij om.
Hier gister ongesteld geworden. Dus nog 1 cyclus wachten en dan kan ik eindelijk startten! Hopelijk is dit weer een korte cyclus
Weten jullie dit misschien of je vals positieve zwangerschapstest kan hebben met pcos? Vorige zwangerschappen waren de testen alleen positief bij echte zwangerschap. Maar lees net in bijsluiter dat je vals positief kan testen bij ovariele cystes. Word weer onzeker van...
Ik ben er niet bekend mee dat je dan vals positief kan testten. Misschien even vragen aan de gynecoloog? Dan mag je misschien eerder voor een echo om te kijken of het goed zot
Vandaag bij het ziekenhuis geweest om te gaan starten. Ik heb een medicijn meegekregen die de menstruatie opwekt zodat we sneller kunnen beginnen. Dus nog maximaal 10 dagen en dan begint de volgende cyclus en gaan we beginnen!
Wat een stilte hier! Hoe gaat het met iedereen? Ik wacht in spanning af of de testen duidelijkheid gaan bieden of mijn menstruatie eraan komt..