Hoi dames, ik ben nieuw hier! ik heb me aangemeld omdat ik denk dat ik zwanger ben. Ik had vorige week zaterdag ongesteld moeten worden, maar deze is niet gekomen, ik heb niet eens buikpijn gehad of het gevoel ongesteld te worden. Wel heb ik deze maand (tijdens mijn vorige menstruatie) antibiotica gehad tegen keelontsteking. Maar geen extra bescherming of dergelijke gebruikt. Nu heb ik dernet een test gedaan van matcare, zo`n midstream. Maar deze was negatief. Ondanks dat hij negatief is twijfel ik wel, want waarom word ik anders niet ongesteld? Ik ben namelijk altijd keurig op tijd. Heeft iemand enig idee hoe het anders zou kunnen komen dat mijn menstruatie uitblijft? Alvast bedankt! Poek
Bedankt voor je reactie! Maar ben dan al in principe 8 dagen overtijd, en dan negatieve test? Is wel lang toch, of komt het wel vaker voor?
volgens mij lees je dat wel vaker! er zijn sommige die pas heel laat een positieve test hebben . sommige maken heel weinig hormoon aan. als je het echt wilt weten dan kan je het voor leggen aan je HA? misschien dat hij dan nog een test doet? of een bloed test?
Ja als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik dat wel doen. Iemand die misschien weet of je door antibiotica ook later ongesteld kan worden? Oja, en ik heb wel het idee dat me borsten wat voller zijn en me tepels zijn gevoeliger dan normaal, en er komen allemaal bobbeltjes... (vandaar ook mijn vermoede.)
Dankje! ik ga morgen ochtend gewoon nog een keer testen, misschien beter met ochtend urine? Fijn zo`n forum
Hoi Poek, Ik lees dat je al een aardig tijdje overtijd bent is het misschien een optie om een bloedtest te laten doen bij de Huisarts,kunnen ze de hcg waarde in je bloed bepalen?! Suc6 in ieder geval
Net test gedaan weer, lijkt een super vaag breed streepje te zien, echt vaag hoor. en niet gekleurd maar wel binnen de tijd (zelfde test) Als het wat is misschien is het streepje dan over een paar dagen wat duidelijker. ik kan het helaas niet op de foto krijgen Maar denk zelf gewoon dat ie wel negatief zal zijn.
Ik heb er toch nog geprobeert een foto van te maken (hij staat in me album) Hij is echt super super vaag maar als heeel heeel heeel! goed kijkt... In het echt is het in iedergeval een stuk duidelijker maar krijgt het er gewoon niet op! Wie ziet nog meer wat
Haha! Je ziet idd een heeel vaag streepje, maar weet niet of ik hem zie omdat ik hem moet zien.. of dat die er ook werkelijk is! Spannend hoor!
Sorry ik zie ook geen streep, ik weet wel dat midstream testen wat minder zijn. Toen ik in het begin ging testen was ie nog licht en bij een andere test duidelijk positief. Als ik jou was zou ik morgen een andere test kopen en proberen. Maar je lichaam kan ook van slag zijn door de antibiotica en dat je daardoor overtijd bent. Succes in ieder geval.
Hoi meid, Ik zie als ik heel hard met mijn oogjes knjip ook een soort van en streep.... maar ik weet het niet zeker. Succes en ik hoop dat je zwanger bent. Grt Vanilia
Ja het is inderdaad heel erg moeilijk te zien hoor! heb de test uitelkaar gesloopt (ik weet het hoort niet ) maar dan is dat vervelende glimmende schermpje weg. Dan zie je hem wel heel wat duidelijker dan op de foto. Maarja van de week nog maar eventjes proberen en ik laat het nog wel weten Welk merk test is dan wel echt goed welke zou ik het beste volgende keer kunnen proberen? Dankje voor alle reacties!
poek spannend hoor. suc6 met testen. ik heb de test van kruitvat gebruikt. en daarna de digitale van CB
ik heb altijd al,heel wat keren dus de kruitvat mrk testen gebruikt altijd goed en geen twijfel voor ik meestal de dop er terug op doe,schiet alles al blauw dus weinig twijfel met vage streepjes heel veel sucses met opnieuw testen,hopenlijk positief