hallo iedereen, ik heb ff een vraagje. heb 3 dagen geleden m'n eisprong gehad en nu heb ik sinds vandaag licht roze/bruinverlies. heeft iemand een idee wat dit kan zijn? voor innesteling lijkt het me een beetje te vroeg toch? groetjes Sandra
De enige keer dat ik het gehad heb was vorig jaar en toen bleek ik zwanger te zijn. Ik heb hier ook genoeg meiden op het forum gelezen die dat ook opeens een keer hadden. Dat bleek gewoon te zijn dat ze de eisprong gehad hadden. Het hoeft niets te betekenen hoor maar het kan altijd. Succes
hallo ik had dit in september en het werd steeds erger ik heb toen een miskraam gehad. rare was dat het al begon voordat ik ongi wer. blijkbaar was mijn lijf toen al bezig om het eruit te werken. ik heb overigens wel een zoontje dus maak me nog niet zo druk dat er wat mis is. blijkbaar was dit niet de juiste combinatie.....
bedankt voor jullie reactie, weet nu alleen nog niet wat het is 't word wel al weer minder dus we wachten gewoon nog 11 dagen en dan kan ik gaan testen... afwachten maar groetjes