nou mijn inbox loopt al aardig vol! Vanaf een uurtje of 7 vanavond ga ik aan de slag! Dan ligt mijn zoon op bed en dan heb ik alle rust. Leuk dat jullie mij die kans willen geven!
Ik ben helemaal verbaasd over de vele aanvragen Wel heel leuk hoor! Ik had er 65 in mijn inbox staan...daarvan heb ik er nu 20 verwerkt en die meiden hebben ook allemaal een mailtje met het antwoord! Morgen heb ik iets meer tijd en zal ik mijn best doen om zoveel mogelijk pendelverzoekjes te beantwoorden. Nieuwe aanvragen mogen gepost worden, maar houd wel rekening ermee dat het even kan duren voordat je antwoord hebt Liefs Mellepel
Hallo, ben benieuwd of je pendel gaat uitkomen, maar ik kan je nu al wel zeggen, je pendel zit echt wel in de buurt van de meeste pendels en ook de periode waarin mediums mij zwanger zien, en ook het geslacht is zoals de meeste hebben voorspeld, ik hou je op de hoogte al gaat het nog wel effe duren, hihihi
Heb je mijn aanvraag ontvangen? Heb je gisterenvoormiddag een pb gestuurd. Of moet ik nogmaals sturen? dank u alvast
Wat leuk dat je dit wil doen! Ik heb je een PB gestuurd. Neem je tijd, ik begrijp dat je het druk hebt!
Hoi hoi, Ik heb van iedereen het bericht ontvangen.....alleen jullie zijn met zoveelllllllll Ik heb vandaag weer een aantal pendels gedaan en morgen heb ik weer iets meer tijd dus dan ga ik er weer voor zitten. Sorry dat jullie even geduld moeten hebben, maar ik had niet verwacht dat het zo druk zou zijn
Bedankt dat je voor me gependeld hebt. Ik zal je zeker laten weten of het klopt. Het is in elk geval de 5e pendel die ik heb voor juli!!