hé das jammer ben nog maar net thuis van een sollicitatie och ja volgende keer beter dan maar! Abbo groetjes
Vandaag heb ik alle aanvragen beantwoord. De pendel is gesloten totdat ik weer een nieuwe tijd aan geef!
Statistieken: aantal pendels goed: 1 (100%) aantal pendels fout: 0 (0%) totaal aantal pendels gedaan: 31 aantal pendels uitslag terug: 1 aantal pendels i.a.v. uitslag: 30
Dames misschien ga ik in het weekend weer pendelen... even een te drukke week en andere dingen te regelen. I'll let you know! Liefs, ZoGraag
Hoi Soura, Je kan heel makkelijk bij je eigen statistieken zien of er een nieuw bericht in het Pendel topic van mij geplaatst is. Als ik ga pendelen dan zet ik daar een tijd neer. Maar zoals ik al uitgelegd heb (wat verder terug in het topic) werk ik full-time en heb ik daarnaast ook een druk leven. Ik pendel omdat ik het leuk vind om dat voor jullie te doen, maar niet als invulling van tijd, want die is al behoorlijk gevuld . Zo af en toe geeft ik dus een tijd aan. Wie weet aankomend weekend, hou het in de gaten! Liefs, ZoGraag
hoi, ik weet niet precies hoe ik dat bij mijn statestieken moet na zien. Zeker dit weekend hou ik dit topic in de gaten. ( oja ik doe boodschappen zaterdag tussen 10 en 16 uur misschien kan je rekening houden) hahahahahh
Hoi Soura, Dan zou ik maar voor 09:00u je boodschappen doen Ik weet niet hoe ik het je uit moet leggen, maar zal het proberen... Daar in je eigen scherm, waar je handtekening zichtbaar is en wat je hobbies zijn etc. daar heb je een tabblad statistieken. Je kunt daar bekijken welke berichten door jou geplaatst zijn of welke topics je gestart bent. Als er in het spraakballonnetje een envelopje staat, dan is er een nieuw bericht in dat topic. Ik weet echt nog niet hoe laat ik ga pendelen. Ik ga eerst uitslapen, mijn saxlessen dooroefenen en daarna, dan zie ik wel hoe laat het is en of ik er zin in heb. Dusss, geduld is een schone zaak
Vandaag zaterdag 30-07-2011 kunnen jullie tot 15:30u aanvragen insturen. Ik zal deze vandaag en morgen pendelen.