Vandaag heb ik alle aanvragen beantwoord. De pendel is gesloten totdat ik weer een nieuwe tijd aan geef!
Statistieken: aantal pendels goed: 1 (50%) aantal pendels fout: 1 (50%) totaal aantal pendels gedaan: 44 aantal pendels uitslag terug: 2 aantal pendels i.a.v. uitslag: 42
Nou dames, ik weet niet of jullie zo blij moeten zijn met mijn pendels. Ik heb er weer een fout. Gelukkig maar voor degene die ik gependeld had, want ze is nu al zwanger
Statistieken: aantal pendels goed: 1 (33,33%) aantal pendels fout: 2 (66,66%) totaal aantal pendels gedaan: 44 aantal pendels uitslag terug: 3 aantal pendels i.a.v. uitslag: 41
Hoi je hebt mij gependeld december 2011. Ik heb deze maand positief getest! Bedankt in ieder geval voor je pendel!
Hallo zo graag, wat leuk dat je het percentages bij houd, hoop dat het nu jezelf niet ontmoedigt natuurlijk. Ik ga in de gaten houden wanneer je kan. Heb eindelijk geluk gehad met gimena maar dat heeft ook even geduurd. Dus misschien tot snel....
We gaan hier even door een zwangerschapscrisis. 4 miskramen op rij, lang verhaal... nu lopen we bij de Gynaecoloog. Mijn hoofd staat er nu niet naar om te pendelen. Waarschijnlijk voorlopig niet. Het spijt me, maar ik kan het nu niet opbrengen om te pendelen. SORRY! Liefs, ZoGraag