onduidelijk...

Discussion in 'Pendelen' started by Music Mama, Jul 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    meiden.. het is allemaal erg onduidelijk vind ik hier bij het pendel forum!

Ik heb toen ik hier als eerste kwam het topic: "Belangrijk: Hoe werkt het pendel forum en wie pendelen er" gelezen waar in staat dat Burningkarma en Caruli hier pendelen.. en dat je ze een pb kunt sturen met wat gegevens erin zodat ze voor je kunnen pendelen.. ik heb dit dus gedaan maar zag daarna in andere topics dat die meiden helemaal plat gemaild worden! en had meteen spijt van mijn prive berichtjes!

Hoe werkt het nou allemaal precies... ik lees wel in het topic "is er nu een oplossing voor het pendelen?" dat er veel onduidelijkheid heerst hierover... Jammer! want het kan volgens mij heel simpel zijn allemaal!

Als de pendelaars die er op dit moment zijn nu gewoon allemaal 1 apart topic hebben en het allemaal aanpakken zoals 'Kayleigh87' dan is het volgens mij veel duidelijker! de mensen die pendelen besluiten zelf wanneer ze open staan voor 'aanvragen'. beste oplossing denk ik?

Ik zou heel graag willen dat er nog iemand voor me pendelt... maar weet nu echt niet meer bij wie ik zijn moet behalve bij Kayleigh87 (die heeft al voor me gependeld.. bedankt daarvoor! :))

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt zodat ik weet bij wie ik moet zijn en geen mensen lastig val... want dat zou ik zelf ook heel vervelend vinden! (sorry voor mijn pb-jes!!!)

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat heb ik ook ja, sorry voor de meiden die ik heb ge-PB't. Ik ken hier zelf nog niemand en weet dus ook niet wie er sowieso wel of niet pendelt. Nu durf ik geen PB's meer te sturen hihi.

3. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    dat was vroeger al op de manier die jij nu vraagt. het probleem zit hem vaak in de mensen die buiten deze tijden sturen (en ik kan het weten, want ik pendelde hier ooit zelf). AL denk ik niet dat dat nu een opgelost punt is met hoe het er nu aan toe gaat... ideaal zal het nooit zijn zeker, maar zoals het nu is, heb ik helemaal geen nood om terug te beginnen pendelen.

4. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Denk dat het een groot struikelpunt blijft. Ik neem daarom netjes een abbo op de onderwerpen die worden gestart door nieuwe pendelaars en degene die in het uitleg topic worden aangegeven heb ik een pb gestuurd.
    Ook per ongeluk bij Gesien, toen wist ik nog niet dat zij niet meer pendelde. Voor de rest is het geduldig zijn en afwachten. Ik ga ze ook niet nog een pb sturen met daarbij de vraag hoever ze zijn of wat dan ook... Afwachten en geduldig zijn hahaha. Het is harstikke lief dat ze het doen :)

Voor zover ik nu weet pendelen Hilse, Kayleigh, burningkarma en Caruli.
    Kan zijn dat ik hun namen verkeerd schrijf....

5. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Nou deze "nieuwe" opzet werkt ook niet, want net 2 topics hierover nagelezen waarin de pendelaarster duidelijk aangeeft niet te reageren in dat topic en ja hoor weer mensen die niet kunnen lezen of denken dat het niet voor hun geldt.
    Hierdoor verpesten diegenen het voor de vrouwen die het wel met respect behandelen.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hier ook een tijd geleden al pbtjes verstuurd maar helaas nog niets mogen ontvangen denk dat het wachten lang duurt maar je moet ook bij jezelf weten dat het voor de fun is niet als tweede baan, ook de pendelaarsters hebben een huishouden en gezin en krijgen gigantisch veel berichtjes binnen houd daar ook rekening mee ;)

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb nu vakantie een week met mijn man, ben wel gewoon thuis. Maar weinig tijd, mailbox loopt vol. Dus zul je idd nog even moeten wachten ;)

8. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Ja inderdaad..kan me best voorstellen dat veel pendelaarsters om die reden stoppen..ze bedoelen het goed voor iedereen, en toch zijn er dan nog mensen die een beetje doordrammen in die topics terwijl er gevraagd wordt om niet te reageren...

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    jap! .. nou ik moet eerlijk zeggen ik heb ook pb'tjes gestuurd buiten de pendel-tijd, maar toen snapte ik het nog niet zo goed..

maar niet gereageerd als er staat; niet reageren op dit topic alleen lezen ;)

10. Onje

Onje Niet meer actief

Wat is er onduidelijk dan?
    Als je goed leest,het pendelforum in de gaten houd en geduld opbrengt aangezien deze meiden overspoelt worden is het toch duidelijk zat?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom niet gewoon vaste tijden nemen dat je wilt pendelen en deze tijden vermelden in een topic....dus altijd dezelfde tijden zeg maar dat je berichten mag sturen;) Niet dat ieder pendelaar een apart topic gaan aanmaken enz
    Ik vindt het ook erg verwarrend allemaal en vindt het heel erg vervelend om op je kop te krijgen terwijl we er gewoon toaal niks meer van snappen hier hahaha

12. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Haha ja nou dat dacht ik dus ook, als wij gewoon weten de pendelaarster komen bijv op woensdag en zondag tussen die en die tijd, zorg ik dat ik er ben.. nu staan we 30 x per dag die pagina te verversen hopend op een bericht van we zijn bezig, en dan HELAAS net te laat :p;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja toch is niet te doen dit:D

14. Onje

Onje Niet meer actief

De meiden pendelen wanneer het hun uitkomt, ze krijgen ontzettend veel aanvragen binnen.
    Pendelen is vrijwillig en als je daar (dagelijs) vaste tijden voor gaat nemen dan wordt het een moeten en dat is de bedoeling niet.

De enige moeite die wij ( de vragers) moeten nemen is het forum in de gaten houden.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Onje maar dan nog kunnen ze toch gewoon vaste tijden hantaren waarop je een prive berichtje stuurt. Ik verwacht niet dat diegene dan gelijk gaan pendenel natuurlijk!

16. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Of iets in de trend van: meiden ik verwacht morgen rond 3 uur te gaan pendelen dus houdt rond die tijd het topic in de gaten .. zoiets :)

17. Onje

Onje Niet meer actief

Ik denk dat de modjes/pendelaarsters die optie vast wel bekeken hebben.
    Maar ik denk dat ze dan een mailbox hebben die volledig overspoelt met aanvragen, en dan nog maar te zwijgen over de meiden die geen geduld hebben en vragen waar hun pendel blijft.

Volgens mij zijn tot nu toe vele opties bekeken en dat dit de beste oplossing is voor nu. Wie weet zijn "ze" achter de schermen wel van alles aan het bedenken.

18. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zou kunnen ja :)

19. happy3

happy3 Niet meer actief

Laat de pendelaars nu gewoon hun eigen manier van werken aannemen, want hun regeltjes opleggen wil zeggen , binnenkort geen pendelaars meer op ZP ;) Wij mogen blij zijn dat ze hun tijd en energie in ons willen steken, dus is toch niet teveel gevraagd dat wij onze tijd en energie gebruiken om af en toe te kijken wanneer we pb's kunnen sturen en geduld te hebben tot we gependeld worden ???? :)

Ik vind trouwens dat de pendelaars op het moment niet duidelijker kunnen zijn, hun eigen topic, waar in gevraagd wordt om NIET te reageren, je moet gewoon ff geluk hebben dat je net op het forum aan het snuffelen bent.

20. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Je hoeft de pagina niet te verversen je kan er ook een abbo opnemen. Dan krijg je direct een email als er een wijziging is in een topic is oid.

Share This Page