Vanmorgen werd ik wakker om 4 uur en ik dacht dat ik gedroomd had. had heel onrustig geslapen en allemaal over bloedverlies enz gedroomd nu heb ik een vreselijk verrot weekend gehad en een vriendin borstkanker en mijn oom waarschijnlijk ook kanker dus ik was al een beetje onrustig maar ik ben gaan plasssen en heb me daarna even met een washandje opgefrist na het plassen. Weer terug naar bed gegaan en paar uur later wakker geworden weer onrustig en ik werd eigenlijk wakker van de kleine die was verselijk druk. man ging nara het werk en ik nog even op bed gelegen daarna gedoucht en alles en toen zag ik bloed de was hand van vannacht zat ook bloed op zag ik toen toch nog even verder gegaan en ik verlies af en toe nog steeds wat bloed. niet veel maar af en toe dik helder rood bloed ik maak me best wel een beetje zorgen ben nu 27 weken en 1 dag de kleine is trouwens wel enorm aktief. Sinds 2 weken zit ik volledig thuis door de bekkeninstabiliteit en door de slechte berichten van het weekend ( denk ik ) heb ik wel enorm veel pijn vandaag kan haast niets. Ik maak me zorgen maar heb de vk voor de zekerheid gebeld en daar ga ik nu even naartoe ze wilde even een onderzoekje doen. Ben een beetje bang ??
Ik kom net terug van de vk en ben een beetje gerustgesteld, de kleine deed het erg goed. was vrolijk aan het trappelen en rommelen en duimen. hartslag was goed enz. ook inwendig onderzoek was gelukkig goed maar zoals het er naar uit ziet is er " gewoon " een bloedvaatje gesprongen. wel was mijn bloeddruk wat aan de hoge kant maar na al die berichten van het weekend was dat niet zovreemd. pfffffff ben helemaal opgelucht ga zo maar lekker even een paar uurtjes slapen.
gelukkig maar! Ik heb een laag zittende placenta en die kan voor de uitgang komen te zitten, als dat het geval is kan het zo zijn dat ik rond de 26e/27e week bloedverlies kan hebben... Nu heeft de VK je onderzocht, dus het is vast wel goed, maar moest hier gelijk aan denken! sterkte met alle stress/ellende, kus miek