Extreem duizelig

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MakeMeSmile, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MakeMeSmile

9 apr 2014
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Uit de controles bij de vk blijkt dat mijn bloeddruk ietsje aan de lage kant is, gelukkig heb ik hier verder geen klachten van gehad tot nu toe... Gisteravond lag ik in bed en het was net alsof ik echt straal bezopen was, de hele kamer draaide! Dit heeft zeker een kwartier geduurd en ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. Vanmorgen op m'n werk schoot het me ineens weer te binnen en heb ik m'n bloeddruk voor de zekerheid gemeten en deze is keurig. Zijn er meer meiden die zo extreem duizelig zijn? Als ik het vanavond weer heb dan bel ik morgen toch de vk maar voor de zekerheid ;)

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Ik ben ook extreem duizelig geweest vanaf 11 weken tot en met week 20 ongeveer. Mijn bloeddruk was echt erg laag (80/50 mmHg), mijn Hb ook en ik had ook last van glucosedipjes. Ik was behalve extreem duizelig (ik kon niet meer rechtdoor lopen of staan, soms zelfs niet zitten) ook heel erg flauw, slap en trillerig. Ik heb mij echt ontzettend beroerd gevoeld zodat ik ook vanaf 11 weken al thuis zit en mijn bank en bed mijn beste vriendjes zijn. Nu, vanaf week 33 ongeveer is mijn bloeddruk weer normaal en ik voel mij dan ook weer stukken beter. Tja, nu heb ik echt last van de laatste loodjes dus kan nog steeds niet veel doen. Tussen week 20 en week 33 was de extreme duizeligheid weg, maar ik was nog wel erg flauw, slap en trillerig met daarbij nog steeds duizeligheid bij staan. Stilstaan in een winkel bijvoorbeeld is verschrikkelijk.
    Ik kan je niet echt helpen. Het is echt verschrikkelijk als je je zo beroerd voelt dat je niet eens de deur uit kunt, laat staan voor jezelf zorgen thuis.
    Ik ben blij dat ik mij nu in ieder geval in mijn hoofd (geen extreme duizeligheid) weer goed voel. Ik had zelfs last van flauwtes bij liggen.
    Ik hoop dat het bij jou in ieder geval niet zo erg wordt als dat het bij mij is geweest.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier tot nu toe continu 90/50 en daarbij duizelingen, maar zo'n 'aanval' in bed komt bij mij door een verkeerde houding, bv op de rug liggen. Daardoor kun je de holle lichaamsader afknellen en daar kun je goed naar van worden! Ik kan eigenlijk alleen op m'n linkerzij liggen.

Deel Deze Pagina