Vorige week zondag, kreeg ik plotseling last van licht flitsen, sterretjes zien. Ik was hier eennorm van geschrokken en ben die maandag na de huisarts gegaan. Gister, weer ik stond in de badkamer en zag vanuit me ooghoeken weer de sterretjes. Ik ben naar de bank gelopen en gaan zitten. Me hartslag was versneld dat voelde ik aan me handpalmen. Vandaag de vk gebeld die wist niet echt wat te doen, zwangerschaps vergiftiging zou nog niet kunnen. me bloedruk was redelijk net als ijzer enz (gebaseerd op een meting tijdje terug) Morgen weer naar de huisarts die wou me wel weer zien. Ik vraag me af of andere hier ook mee te maken hebben gehad?
Ik heb dat ook wel es gehad, maar vooral als ik hoestte, braakte of met bukken, paar keer een paar seconde gehad. Ben er niet mee naar de dokter gegaan ofzo maar dacht meer aan mijn bloeddruk, dat die ff veranderde.
Ik heb het deze zwangerschap ook al twee keer gehad (laatste keer eergisteren) weet ook niet wat het was en het duurde gelukkig niet lang. Mijn bloeddruk is niet verhoogd en ik heb ook geen suiker. Ik lees ff mee.
vanochtend bij de huisarts geweest, bloed gemeten hart geluisterd. ogen gecontroleerd. Jaaa.... uhuu neee ik kan niet verklaren wat het is, aha oké dokter? maar niks ernstigs met je in ieder geval... ooo oké Nou conclusie schijnbaar niks ernstig, mocht er een diagnose zijn dan lijkt het op oogmigraine, maar dan zonder de hoofdpijn dus alles de verschijnselen. Rustig aan werd geadviseerd, en melden mocht het nogmaals voorkomen. Daar doen we het dan mee
Ik ken dat van een lage bloeddruk. Hoeft niet meetbaar te zijn bij de arts, want meestal duurt het niet zo lang. Je bloeddruk kan tijdelijk dalen als je bijvoorbeeld lange tijd hebt gestaan zonder echt te bewegen of als je snel opstaat. Is een bekend zwangerschapsprobleem. Helpt het als je gaat zitten?
ik had dit ook bij mij bleek het migraine zonder hoofdpijn te zijn, alleen sterretjes zien, komt door de zwangerschapshormonen blijkbaar
heb het 1 x staand gehad en 1x dat ik lekker op de bank lag, maar ik denk ook dat het iets is wat ineens zakt, en niet volgende dag meetbaar is... blijft vreemd
ben zelf huisarts heb ook wel een huisarts maar ga daar dus niet zo vaak naar toe, ik heb het wel even nagezocht in de boeken en het komt veel vaker voor in de zwangerschap. Hoe is het nu met je? hopelijk geen last meer gehad!
zelf huisarts, dat lijkt me soms wel prettig voor je zelf. Het gaat inderdaad beter, ben vandaag erg moe. Dat is voor het eerst ook.. Mijn bloeddruk is vandaag door de bedrijfsarts gemeten mijn onderdruk was wat lager. Dat was bekend, doe het vandaag rustig aan
Ik heb dit inderdaad ook regelmatig. Vooral ik ff heb gezeten of net uit bed kom. Mijn bloeddruk is ook prima, het is denk ik gewoon de snelle wisseling van houding oid waardoor je lichaam je bloed niet zo snel naar je hersenen kan krijgen. Niets ernstigs volgens. Wel vervelend, dat zeker!
ik heb het bij een lage bloeddruk en ook dat word gezien als goed want het is niet schadelijk voor de baby