Hallo allemaal.. Ik ben vandaag presies 20 weken en ik ben aldoor heel erg duizelig de bloedtest was heel goed alles presies zoals het moest zijn maar ben aldoor zo duizelig hoort dit zo of..? Hebben jullie hier nog wat tips voor hoe het een beetje minder word k hoop op veel reacties... Alvast bedankt doeggg Groetjes sinitta,
hoi sinitta, ik heb het ongeveer 16 weken lang gehad en ineens werd het minder. ik heb er nu alleen nog last van als het benauwd of gewoon heel warm is buiten. het zweet breekt me dan uit en word dan weer eng. ik heb jammer genoeg geen tips voor je. het is te hopen dat het snel over is want ik weet hoe vervelend het kan zijn. sterkte ermee! groetjes emma
hier heb ik ook last van gehad. rond 20 weken schijnt dit heel normaal te zijn. Vaak is het goed om dan even te zitten en iets te eten (zorg dus dat je altijd iets met veel suikers in je tas hebt zitten). En dan moet het weer wegtrekken. maar als je er echt veel last van hebt, kun je het beste een keer aan je VK vragen of zij weet hoe het komt.
ik heb er ook heel veel last van, had het voor de zwangerschap ook zo afentoe maar nu wordt ik er gek van. sta je in de winkel en dan opeens komt het op en ja gewoon blijven bewegen en goed doorademen helpt wel wat maar toch raak ik dan in paniek hoor. ik eet heel veel suiker en me ijzer was ook goed (weer opnieuw geprikt en wacht op uitslag) dus ik denk dat me lichaam gewoon moeite heeft met al het extra bloed, me bloedruk is namelijk ook wat laag en als ik wat drop neem ofzo dan voel ik me een stuk beter. ik ben al is flauwgevallen tijdens het shoppe en dan voel je echt bekene hoor. het is echt geen pretje en ik wordt er een beetje angstig van af en toe omdat je niet weet wanneer het gebeurt. het begon met regelmatig zwart zien en dan slap worden en nu gewoon ineens flauw en slap worden.
Bij mij komt het door m'n lage bloeddruk. Als ik er last van heb lekker drop eten en voor de rest rustig aan, vooral als het warm is! Geef het wel ff aan bij de verlos, mischien heeft zijn tips voor je!
Ik heb het ook, door m'n lage bloeddruk (schijnt halverwege een dip te hebben - ik zit al weken op een onderdruk van 50 ). Soms helpt een dextro energy een beetje. In de 2e helft van de zwangerschap gaat de bloeddruk weer stijgen, dus nog even geduld! Succes, Neeke
Nou bij mij werd ie alleen maar lager hoor. Zat 2 weken geleden ook nog steeds op 50. Begint nu iets hoger te worden, wel 55 . Heb geen idee hoe dat kan maar volgens de verlos kan het geen kwaad. Alleen maar goed voor de doorbloeding van de placenta.
Ik heb er ook last van en dit komt ook voornamelijk door een lage bloeddruk. Die van mij wordt net als bij Daantje alleen maar lager, maar idd zoals al gezegd wil drop wel helpen. En anders af en toe een cup a soup of boullion nemen.
Ik had ook weinig ijzer, en lagere bloeddruk, ik zat achter de kassa en werd soms echt duizelig, heel naar is dat. Een paar maand na de bevalling was het helemaal over. Je bloedcirculatie is ook anders, en er stroomt meer bloed naar de baby door de navelstreng. Veel ijzer eten, bietjes,spinazie,en roosvicee ferro drinken.
Hier nog één.. begon met 16 weken.. moet zeggen dat het nu iets minder is.. maar soms brak het zweet me uit.. oorsuizen.. maar idd, rond de 20 weken schijnt het normaal te zijn dat je bloeddruk ineens kan dalen..
ik heb het ook eigenlijk ook vanaf een weel of 14 /16 ook door een te lage bloeddruk ik vind het ook erg vervelend en drop eten helpt me hellaas niet