Ik vind het heel gek dat je alleen prednison hebt gekregen en geen AB-kuur, heeft de arts dat niet uitgelegd? Ik zou navragen waarom dit (enkel prednison) zijn voorkeur heeft in jouw geval.
Die uitputting hoort ook wel bij de longontsteking an sich. Ik heb het mwerdere malen gehad met een normale antibiotica als behandeling maar kortademig, benauwd, extreem moe etc zijn dan heel normaal voor mij. Het duurt ook wel een paar weken voor dat dat over is. beterschap!!
Controle geweest en longen klinken schoon Nu rustig aan doen en niet denken ben weer beter en kam alles in oude tempo weer Ook blijven rusten en conditie weer opbouwen
Hier ook, zelfde soort klachten, ik ehb net gebeld dat ik niet meer weet waar ik het zoeken moet. Vreselijke hoofdpijn, oorpijn enorme druk en veel pijn in mijn nek, daarnaast doen al mijn gewrichten zeer en kan ik haast niet normaal op mijn benen staan. Ik heb woensdag antibiotica gekregen maar werken doet het naast de enorme hoeveelheid paracetamol echt nog niet. Ik ben benieuwd het is erg hardnekkig.