Beginnende longontsteking

Discussie in 'De lounge' gestart door JBG, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen woensdag best ziek, alle symptomen van de griep (dacht ik). Helaas ging de hoge koorts maar niet weg dus zondag naar de huisartsenpost geweest en blijkt nu dat ik een beginnende longontsteking heb. Mijn ontstekingswaarden waren ontzettend hoog en het was maar goed dat ik was gekomen zei de arts.

Ik krijg al dagen bijna geen lucht, mijn rechterlong zorgt daarvoor. Ik ben totaal fysiek niet in staat om iets te doen, zelfs niet voor mijn dochter zorgen. Ik slaap en eet nauwelijks, al bijna een week niet meer. Ik heb wel antibiotica die er al voor zorgt dat mijn koorts wat onderdrukt word, donderdag moet ik naar de HA voor controle.

Ik ben op zoek naar meer mensen die er misschien ervaring mee hebben. Hebben jullie een lang herstel gehad, wat kan ik nog verwachten? De arts zei dat ik de komende maanden er sowieso conditioneel erg op achteruit zal gaan.

Ik baal ontzettend want volgende week word mijn meisje 1 jaar :) en zoals ik me nu voel zou het geplande feestje niet door kunnen gaan. Nu weet ik wel dat zij dat nog niet snapt, maar mijn zwangerschap is heftig geweest, dus vond het speciaal om er zelf een mooie dag van te kunnen maken met slingers, cadeautjes en de taart!

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Groetjes

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah dat is dan absoluut niet leuk als je juist de verjaardag speciaal wilde maken....
    Maar nu moet je toch echt even voor jezelf zorgen want is niet niks dit....beterschap hoor en wie weet voel je je een stuk beter volgende week!

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    dat klinkt indd beste heftig!
    Zou toch echt rustig aan gaan doen..
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, mijn schoonvader had het laatst en die toch wel een dikke maand thuis gezeten.
    Ik zal toch wel even voor jezelf kiezen wij hebben zondag de verjaardag van ons zoontje gehad en ik zelf wou alles perfect ect en je kan je op zo´n moment wel gaan druk maken om sommige dingen..
    Hopelijk word het bij jou snel beter!!

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff heb het ook gehad alleen had ik echte longontsteking ben ik wel een half jaar zoet mee geweest en toen nog had ik mijn conditie niet helemaal terug... heb ook astma miss dat het daarom zo lang duurde maar echt rustig aan doen hoor :)

Deel Deze Pagina