Heey allemaal, Sinds gisteren bruine afscheiding. Niet veel maar toch... Daarbij kreeg ik gisteren echt buikpijn alsof je ongesteld bent maar dan zit het iets hoger in de buik. Beetje vaag maar herkent iemand dit? De combinatie van buikpijn en bruine afscheiding zind me niet!
Ik herken het niet, ik had ongi krampjes en steekjes echt achter het schaambeen. Ook verloor ik gelijk bij afvegen helderbloed. Maar als je twijfelt gewoon even je vk bellen. Sterkte!
Ik zou ook even de verloskundige bellen. Wie weet kun je eerder een echo krijgen dan 11 februari. Denk dat het voor je eigen gemoedsrust ook beter is. Maar het hoeft niets te zeggen het bruinverlies met buikpijn.
Heb net toch even de verloskundige gebeld en mag morgen voor een echo! Ben benieuwd, hopelijk geeft het me goed nieuws!
Aggy wat goed dat je zo snel een echo krijgt. Ik had vanaf week 8 licht roze/bruine afscheiding, eerst zonder krampen, later werd het steeds meer krampjes. Ik heb twee weken met de vraag of alles nog wel goed was, rondgelopen. Zoalng ik niet bloedde of heftige buikpijn/krampen had, moest ik het afwachten. Maandag echo gehad en bleek toch echt mis. heb inmiddels de MK gehad en nu aan t herstellen ervan. Hopelijk krijg jij morgen goed nieuws!
Darmpijn kan ook heel goed aanvoelen als ongesteldheidspijn maar zit wat hoger. Hopen dat het gewoon goed zit!
Meid ik herken het wel, alleen had ik het rond 6 weken. Bij mij is alles goed gegaan en is er een gezonde jongen ter wereld gekomen. Ik hoop dat alles goed is met je kleintje.
Sorry voor het lange wachten maar heb geen goed nieuws! Er was een leeg vruchtzakje te zien! Ben er echt even kapot van. Misschien mag ik niet klagen omdat het voor ons de eerste keer was maar omdat we de afgelopen jaren al redelijk wat tegenslagen gehad hadden voelt het voor ons wel als een, weer niet... Nu maar wachten op wat er komen gaat, hoop dat het er snel uitkomt. Iedereen succes met alles!
Heey allemaal! Ten eerste sterkte meid! Ik heb ook een paar dagen bruinverlies gehad.. En vanochtend tot mijn schrik bloed!! Ben dus ook erggg bang. Ik ben pas net zwanger.. gisteren positief getest.. Ik moet maandag een afspraak maken bij de dokter en zal het dan direct even vragen hoe en wat.. Ik lees wel verschillende berichten dat je bloed kan verliezen en toch zwanger bent.. Hopen maar dat dat zo is.. Heeft iemand hier ervaring mee?