hoi meiden, even in het kort men verhaal: ik ben op 30 december 2013 ongesteld geworden na het stoppen met de pil. heb men ei niet kunnen opsporen dus weet niet wanneer dat geweest is . dan heb ik op 27 januari 1 dag heel veel bruin slieders bloed verloren en nog 2 dagen bij afvegen bruin... toen was het gedaan , dus dacht dat ik gewoon ongesteld geweest was. nu begon ik op 2 februari terug bruin verlies te hebben bij het afvegen, en dit heb ik nu dus nog . nu heb had ik gisteren op aanraden van iemand een zw test gedaan omdat dit niet normaal was en ja hoor kreeg direct een mooi lijntje , heb er ook een cb digitaal tegenaan gegooid en die gaf ook onmiddelijk 1/2 weken zwanger aan. maar met dat bloedverlies had ik er natuurlijk geen goed gevoel bij , dus gisteren bloed laten prikken en vanmiddag te horen gekregen dat ik dus werkelijk zwanger ben/was ... men HCG is maar 35 ... dus aan de lage kant ... moet vrijdag terug om nog eens te testen of het toch nog stijgt of niet al denk ik dat het niet goed zal zijn wie heeft er ervaring met zo een lage HCG ?? positieve of negatieve? ik wil alles weten alvast bedankt x