darmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kippetje13, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippetje13

3 aug 2015
    41
    0
    0
    Dag dames

Bijna 9 weken zwanger. Normaal gesproken heb ik altijd erg last van mijn darmen. Prikkelbaar darmsyndroom. Nu ik zwanger ben gast dat over het algemeen erg goed. Maar er zijn soms dagen bij dat ik weer diarree hen en dus soms 4x naar het toilet moet. Zijn je darmen dan weer even plek aan het maken? Zijn er dames die dit ook herkennen?

2. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ja hoor heb ik ook gehad en soms nog. Acute diarree en dan kramp rennen, zitten ;) en een paar uur later was het weer over. Maakte me eerst onzeker, dacht dat ik wat verkeerd gegeten had enz enz..
    Maar ik heb ook gevoelige darmen, huisarts zei ook eens PDS maar daar twijfel ik zelf aan, of een matige vorm.

Oke nu even een vies stukje, maar wel ongenuanceerd...

Ik ben nog niet verstopt geweest, maar heb al sinds een week of 2 super mooie kak (vind ik een leuker woord dan poep), en mooi is voor mij niet smeren maar vegen en een schoon velletje hahahaha.
    Dus maak je niet druk,darm krampen, diarree, verstoppen, zachte poep of een knoeperd en super hard, het hoort er allemaal bij ;)

3. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ja hoor, ook voor mij wel herkenbaar. Je kan verstopt zitten en de dag erna opeens bijna diarree hebben...
    Ik probeer vezelrijk te eten en genoeg (water) te drinken.

Deel Deze Pagina