Hallo, Ik weet sinds afgelopen donderdag dat ik zwanger be. Zou nu 5 weken en 3 dagem zwanger zijn. heb eigenlijk vanaf voor mijn NOD al wat krampen alsof ik ongesteld moet gaan worden. Verder weinig symptomen, wel pijn in mn onderrug, gespannen/pijnlijke borsten. Nu kwam ik net van het toilet af en daar zag ik toch mijn grote schrik licht bruine afscheiding. Waterig, niet korrelig. Ook heb ik nog steeds die krampen alsof ik ongesteld moet worden, niet erg, zijn eigenlijk de hele week al aanwezig. Ben zo bang!!
Kan 2 kanten op gaan ik had hetzelfde als jij en zie mijn onderschrift. Heb nog weken steeds argwanend naar wc papier gekeken. Het kan dus innestelingsbloed zijn. Maar goed voor hetzelfde geld is het bij jou anders ik zou evt voor vroege echo gaan volg week met 6.5 week zien ze het hartje wel kloppen meestal.
Ik heb deze zwangerschap een aantal keren bruin bloedverlies gehad waarvan ik echt overtuigd was dat het einde oefening was, maar inmiddels ruim 25 weken zwanger. Ik hoop op een plakker voor jullie.
Ellendig meid, maar niemand kan t zeggen. Ik heb van week 6 tm 12 bloedverlies gehad, rood, bruin, oud, vers, weinig en toch wel een inlegkruisje vol. Ik ben inmiddels 39 weken... Dus ik hoop voor jou t zelfde! Ik had trouwens ook krampen en t gevoel ongesteld te zijn. Hou je taai, doe t een beetje rustig aam, zwaar tillen, seks etc. Kan ook voor wat bloedverlies zorgen. Je krijgt er absoluut geen miskraam van, dat kan niet, maar dan blijft t spannend terwijl t mish gewoon een gesprongen vaatje is.
Bedankt voor jullie reacties. Ik bel morgen de huisarts even op. Op woensdag kan ik de gyneacoloog niet bereiken.. erg lastig allemaal. Merk nu wel dat het verlies wat donkerder is geworden en dat ik net 2 kleine sliertjes zag.. (ik lig in bad, vandaar) de pijn in mn borsten is ook wat minder geworden...
Ik heb bij eerste zwangerschap en nu ook weer nog een tijd bloedverlies gehad, ook echt helderrood. Daarna werd het meer rood bruin. Nu iets verder dan 7 weken waarschijnlijk en nu lijkt het over. Bij eerste zwangerschap ook tot week 7-8
ik kreeg met 5 weken 2 dagen bruin verlies en bij mij ging het na paar dagen mis was dus afgelopen maand
Ik ben 4w2d en heb ook veel krampen en onderrugpijn! En ook mn borsten.. Heb exact de zelfde klachten maar de vk zei dat het gewoon komt door het uitzetten van de baarmoeder..
Ik heb al 3 weken bruin bloedverlies. Het is een paar dagen weg geweest, maar daar buiten iedere dag, de hele dag door kleine beetjes. In de ochtend lijkt het soms erg veel! Ik kan niet precies inschatten hoeveel bloed erbij zit, omdat het ook veel slijm is. Ik heb ondertussen 2 echo's gehad bij de verloskundige, waaronder 1 gisteren. Het was gisterochtend echt veel en maakte me erg zorgen. De echo's laten geen afwijkingen zien. De baby groeit goed, het hartje klopt mooi en in de baarmoeder is niets te zien wat op een bloeding kan duiden. Waarschijnlijk is het een scheurtje in mijn baarmoedermond die steeds opengaat. Het zorgt in ieder geval voor heel veel stress. Ik ben iedere keer weer bang om naar het toilet te gaan en te ontdekken dat het niet meer bruin is maar helderrood en dat het mis gaat. Het is het meest nutteloze antwoord wat ik je kan geven, maar het is echt afwachten. Het kan 2 kanten op. Probeer je te focussen op de goede verhalen. Al vond/vind ik het zelf ook fijn om me daar niet blind op te staren en toch ook in mijn achterhoofd te houden dat het een slecht teken kan zijn en het mis kan gaan. Voor mijn gevoel zal de klap zoveel harder aankomen als ik voor mezelf alles heb goed gepraat en het gaat toch mis.. Heel veel succes met afwachten!!