Vergelijkingsmateriaal is altijd fijn ik test gewoon door. Nu dit weekend 2 keer per dag, maar ook die van vanavond weer geen verschil... krijg of een mega lange cyclus of een korte lf... nadeeel, partner is chauffeur en de hele week van huis. Mocht mijn ei nu deze week komen is het een "verloren" ronde, veel kans om thuis te komen is er niet voor hem. Hopelijk voor jou wel een kans veel plezier!
Mysterie opgelost. Ben ongesteld. Toch me ei voor het begin met testen gehad Aangezien ze toen het donkerst waren. Ben begonnen op cd14. Deze periode eerder beginnen en tempen. Betekend wel dat ik een lange lf heb gehad deze periode.
Ohh iig fijn dat je nu weet waarom je ovu testjes maar niet donkerder werden!! Nu wanneer je menstruatie is afgelopen zou ik weer beginnen met 1x per dag testen en wanneer je denkt dat ze iets donkerder worden 2x per dag, zo kan je dat ei niet missen
En beste is om rond de middag te testen. Hormoon stijgt in de ochtend en is rond 12 a 13.00 uur op zn hoogste
Ik testte als ik uit mijn werk kwam rond 12 uur, smorgens plassen en dan voor de test pas weer. In de weekenden rond 1 a 2 uur. Meestal ben ik 6 dagen ongesteld. Dus dan vrij vlot erna beginnen met testen.