Paar dagen een kv test gedaan. Net uit de prullenbak gehaald.. waarom weet ik ook eingelijk niet. Toen ik de test deed was die negatief, Maar nu zien mijn vriend en ik toch een streepje.. Wie kan mij helpen?? Morgenochtend een nieuwe test doen? Net nog een test gedaan van zwanger en kids sensitive harstikke negatief.. zit nu op ong 6DPO
Hoi 6 dpo is nog wel wel erg vroeg De kruidvat test was negatief binnen de 5 minuten?? Ik zou morgen kruidvat 2v5 halen Vind deze erg fijn, en zijn al vroeg te gebruiken!! Succes!!
Idd die kv2v5 zijn veel duidelijker. Die plussen blijken toch altijd moeilijker zijn om te bekijken en beter wachten tot 4 dagen voor NOD. Heel veel succes!
6dpo?? Dan is dit negatief, en zeker als hij eerst negatief was en je hem uit de prullenbak hebt gevist. Succes!
De test was inderdaad binnen 5 minunten negatief daarom was ik al zo verbaasd dat er nu een streepje te zien was. Ik heb sensitive testen thuis liggen. misschien morgenochtend. wat is 2v5 van de kruitvat?? dankjewel voor je bericht
Je zit zes dagen na je eisprong en je bent al een paar dagen zwangerschapstesten aan het doen? Lijkt me een beetje erg vroeg...
2v5 = 2 testen voor 5 euro, van het kruidvat merk deze testen hebben maar weinig hcg nodig. Veel meiden testen daar voor nod al positief mee!! Ikzelf ook ( 4 dagen voor nod heeeel licht, wel zichtbaar) Laat je het ons weten?? Succes!!
Deze testen hebben ze toch niet meer? Zijn wat duurder geworden? Test van de foto is ook van kruitvat. Anders volgende week weer. Alleen dat wachten grrrrrr!!! Ik laat het jullie weten, dankjewel
Wat evelienj al zegt. Ik zou zo ie zo wachten tot 10dpo. Dan zit je namelijk 4 dagen voor je NOD. Waar je vaak een heel licht lijntje pas te zien krijgt mocht je zwanger zijn. Succes!
gaat het hier om een paar dagen geleden? want dan denk ik dat deze test op lh heeft gereageerd en zou hem iig als negatief beschouwen..
de testen 2 voor 5 zijn er nog wel hoor, 2,5 week terug zelf nog testen gehaald. Ik ben er heel positief over, nu goed getest, bij mn vorige zwangerschap ook deze gebruikt, en bij licht streepje, doe je er gewoon een cb digitale achteraan met weekindicator. Veel succes!
Nee, zij is nog erger . Zij zit NU op 6 DPO en heeft een aantal dagen geleden, dus rond of direct na haar eisprong al een zwangerschapstest gedaan.....wat dus totaal geen zin heeft. TS, op die plustesten verschijnt wel vaker na afleestijd een pennestreepje. Een streepje wat even breed is als de controlestreep wil wat zeggen op zo'n test. Ik zou nu echt nog een aantal dagen wachten met testen trouwens. De kans is supergroot dat je nu nog negatief test.
Je hebt evt ook bij de action nog 2 testen voor 1.50!! Enne weggegooide testen niet opnieuw bekijken.. Heb t ook al n paar keer gehad dat ik ongi werd terwijl op zo'n uitgedroogde test duidelijk 2 strepen stonden!! Dus niet vanuit gaan dat t goed nieuws is.. En je test idd veeeeeel te vroeg!!
Je zit nu op 6 dpo en de test is al een paar dagen oud? Jij bent nog erger dan Ytest en ik bij elkaar Dan is deze test echt negatief: weggooien en op 10 dpo een nieuwe test doen, heel veel succes!
Ik test met deze testen ook altijd hetzelfde streepje als jij nu hebt... Maar helaas niet zwanger. 6 dpo is ook wel heel erg vroeg hoor!
net even gekeken op kruitvat site. Kan de 2v5 niet vinden. vorige zwangerschap miskraam gehad dus hoop namelijk dat het deze keer wél goed gaat. misscchien daarom mijn dwang zo groot?? was ook eigenlijk wel vragen om,negatieve test.. over paar dagen testen weer? 10dpo?
1o dpo is days past ovulation... dus 4 dagen voor je verwachte menstruatie weer even opnieuw testen..