Pendel Aanvragen STOP Dames die een aanvraag hebben ingedient krijgen binnen nu en half 2 een pbtje terug , ben al op de helft Groetjes
ik ga het de volgende dagen (of na het weekend) opnieuw in 't oog houden, nu was ik het vergeten ! lukt het goed? (tja, dat weet je pas als de eerste pendels uitkomen zeker )
Ik ben te laat .... moest werken, maar ben nu toch weer thuis.... ging niet helemaal goed... ik zal het binnenkort weer in de gaten houden, wanneer denk je weer te pendelen?
Een HELE GOEDE MORGEN dames Wat een heerlijk weertje he daar word je vrolijk van Mag elke dag wel zo hoor van mij Pendel aanvragen kan tot 12.00 uur Ik wil er wel even bij zeggen dat ik dit even snel plaats want ik moet zo weer weg en dat ik waarschijnlijk na 12 ga beginnen met pendelen, dus geen paniek je krijgt antwoord maar niet gelijk Groetjes Baby Boom
Ik heb je ook een PB gestuurd. Super dat je er weer tijd en zin in hebt. Ben benieuwd! Alvast bedankt.
Joepie joepie! Ik ben op tijd! (ik had een voorgevoel en maar gauw de computer opgezet ) k Stuur je een pb!
Pendel aanvragen STOP Ik ga nu naar huis even opruimen en dan ga ik ervoor zitten. Groetjes Baby Boom
Voor de dames die nog wachten op een pbtje, ik zal jullie aanvraag vanavond in behandeling nemen, sorry voor het wachten. Moet nu mijn kids gaan halen van school en even genieten van het weer. Rond 20.00 uur zal ik voor de openstaande verzoekjes zitten. Groetjes Baby Boom
ja dat is zeker verslavend haha...altijd wel nieuwgierig geweest hoor naar dit soort dingen...altijd grappig om te kijken wat de uitkomst is...
Dames omdat ik zolang niet heb aangegeven dat er verzoekjes gestuurd kunnen worden. Mogen jullie vandaag tot 22.00 uur verzoekjes indienen Ik zal morgen ervoor gaan zitten. Afhangend van de hoeveelheid pbtjes, zal ik proberen ze morgen allemaal te beantwoorden en anders zal ik er 2 dagen over doen Ik zie jullie pbtjes graag tegemoet. Groetjes Baby Boom