Dames die een pb hebben gestuurd en nog geen pb terug hebben ontvangen, Nog even geduld, Mijn kinderen hebben zomer vakantie dus ik moet echt de rust vinden. Hopende op jullie begrip. Groetjes Baby Boom
Geen probleem hoor! Je kunt mijn PB trouwens wel verwijderen... ik heb zojuist een positieve test gehad... of zou je het geslacht willen pendelen?
fijn dat je even laat wat laat horen geniet maar lekker van de vakantie met je kindjes en ik wacht rustig af
Eehhh eigenlijk niet zoveel, dacht ik. Maar nu ik het weet, word ik wel ineens moe en misselijk. Verder wel hoofdpijn en steken in mijn buik... En vandaag alleen maar hyper! Ben benieuwd naar wat je als geslacht pendelt!
Dames even goed lezen ik heb nergens staan dat ik weer pendel Ik heb nog een hoop aanvragen openstaan van dames die wel binnen de tijd die ik aan heb gegeven een pb hebben gestuurd, zoals ik al heb aangegeven is het lastig ivm de zomervakantie van mijn jongens om er rustig voor te gaan zitten (drukte met de kids) De dames die buiten de tijd en dag mij een pb sturen verwijder ik dit omdat het niet eerlijk is tegenover andere dames die wel NETJES wachten tot ik het hier aangeef. Dank voor het begrip
Hoi Baby Boom, sorry ik heb je een pbtje gestuurd voor te pendelen. Ik houd in de gaten wanneer de tijden er zijn.. sorry wist niet dat je met tijden werkte! Gr. Inkie
hey hey bedankt voor je pendel !! heb er maar oktober bij neergezet want als dat in juli nog moet proberen wordt het kortdag want heb nog steeds geen ei gehad maar goed als het oktober zou worden teken ik ervoor hahaha groetjes