jeetje Gesina wat een naar verhaal. Ik hoop dat t meegaat vallen, dat t inderdaad alleen maar een ontsteking is en dat je niet geopereerd hoeft te worden. En dat je snel zwanger bent. je pendel voor mij is helaas niet uitgekomen
Hallo meiden ik was weer terug van de gynocoloog hij heeft een inwendige echo gedaan en zag gelijk dat ik een cyste in mn eileider heb zitten aan de rechterkant van 5 bij 4 cm dat is een eitje die verkeerd is gesprongen en is dus blijven zitten!! ik heb bloed laten prikken om te kijken of het goed of kwaad aardig is en moet 7 november terug komen hij is met de camera verder gaan kijken in mn buik en zag bij mijn baarmoeder een klein wit vlekje zitten soort van vochtophoping hij zei dat dat wel eens een beginnende zwangerschap kon zijn :O dus vandaar dat ik 7 november terug moet komen omdat hij wilt kijken of ik ongesteld wordt ja of nee!! dus nu vind ik het wel heel spannend worden ! het is nu afwachten en gewoon pijnstillers innemen Liefs Gesina
en ik hoop ook zoo erg dat je zwanger bent!!!! gezellig samen met mijn vriendinnetje de kwaaltjes delen en samen zwanger zijn !!!! en hoop het vooral voor jullie zelf omdat jullie het zo graag willen als iemand het verdient en die ik het gun om zwanger te zijn is het jullie wel ... dikke kus van ons thuisfront
hahaha niet te hotel te botel worden he hahaha ik hoop het ook meis maar het is nog afwachten!! heb wel hoge temp en dat komt niet van cyste af dus ?? miss toch een ik weet het niet hahahaha we zien het wel erg lief van jullie zie jullie morgen Dikke kus van hier terug!
Spannend meid, hoop dat je zwanger bent. Ik hoop dat ze de cyste nog kunnen wegprikken. Wat duurt het voor je gevoel dan nog lang, he 7 november. Dat gaat een hele lange week worden
gelukkig maar, zag dat wij bijna zelfde cyclus hebben. Spannende tijd...succes en hoop voor je dat je positief test!!