@ babyengel nee ik heb geen edometriose en ook geen PCOS tis gewoon onverklaarbaar waardoor het komt!! nee ben gewoon ongesteld geworden alleen 1 dagen later !
Hoi Gestina, Je pendel is helaas niet uitgekomen. Zojuist ongesteld geworden. Bedankt voor het pendelen en heel veel sterkte met alles.
@ girafje dank je wel dat hoop ik ook en ook voor alle andere dames een baby 2012 @ laura balen meis op naar het nieuwe jaar dan maar
wilde je even laten weten dat je pendel voor dec (meisje) niet uit is gekomen. bedankt voor je pendel en succes met alles!
Hoi Gesina, STerkte vrijdag!!!! Hoop dat de dag opname meevalt! En hoop dat je snel zwanger bent om alle redenen. Springen je eitjes wel gewoon? Kan het wel gewoon? Ze zouden eens wat echo's moeten doen in jouw cyclus, dan wist je het zeker. Anders kan je wel proberen tot je een ons weegt (hopelijk ga je toch eens is groeien. Succes!!!
@ elba bedankt voor je lieve berichtje ik heb woensdag mijn opname !! ja mn eitjes springen wel het is namelijk nu 2x een bevruchting geweest maar op 1 of andere manier gaat het verkeerd hopelijk zien of vinden ze wat tijden de kijkoperatie ja het kan opzich wel gewoon maar ja wat de rede is geen idee!! hopelijk raken we gewoon snel zwanger jij ook veel succes jij bent al aardig lang bezig zie ik?? is er een reden waarom het niet lukt?
Je opname was toch niet gister? Alvast sterkte, hopelijk ben je gauw van dit probleem af! En zwanger worden is toch het beste ja! Nee, tot nu toe is er geen reden gevonden. Sperma was ok, veel maar 40% kreupel. En mijn eileiders stroomde door. Dus omdat het ook voor een 2e is moeten we nog even proberen. Hopelijk gaat het lukken. Alleen deze ronde niet. Ik ben een tikje chagerijnig daarover. Maar goed straks weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Jij succes he!!!! Hou je taai!
nee mijn opname is volgende week ja dat hoop ik ook hopelijk kunnen we gewoon snel zwanger raken Okeej apart jo dus als het niet lukt nu bij jullie dan worden er wel weer verdere onderzoeken gedaa?.. ja idd nieuwe ronde nieuwe kansen dank je jij ook
hai gesina ik wil je even vragen wanneer pendel je evt weer want volgens mij had ik jou een tijd geleden een pb gestuurd met een reactie van mijn pendel en had je nog wat gevraagd maar heb eigenlijk nooit iets terug gehad dus ben benieuwd eigenlijk nou hoor het wel van je liefs benji
@ benji nee sorry ik pendel niet meer !! ik weet niet meer of ik een reactie terug heb gestuurd naar je ... Sorry volgende keer beter!!
jeetje benji, Wat een heftige banner heb jij! Ik hoop dat het gauw weer raak is! STerkte! En jij ook gesina, veel sterkte met de operatie, hopelijk maakt het het verschil!
hai gesina bedankt voor je reactie nee heb geen reactie van je gehad meer was namelijk al even geleden ook dus maar ben je helemaal gestopt met pendelen of alleen tijdelijk begreep dat je morgen een opname hebt nou ik hoor het wel en hou je wel in de gaten liefs benji
Hoi Gesina.. Je hebt een tijdje terug voor mij gependeld dat ik in januari zwanger zou zijn van een jongetje, helaas ben ik ongesteld geworden dus het klopt niet. Bedankt voor de moeite